Freelance werken
Veelgestelde vragen over werken als Freelancer
Nadat wij de goedgekeurde timesheet tijdig hebben ontvangen en deze intern verwerkt is, zal je een automatisch gegenereerd inkooporder ontvangen. Dit gebeurt maximaal 10 werkdagen na het einde van de voorgaande maand.
Jouw factuur moet het unieke PO-nummer bevatten en dient zo snel mogelijk naar ons verstuurd te worden als PDF om een vlotte betaling te garanderen.
Tip! Vraag dus zeker aan de klant om jouw timesheet zo snel mogelijk goed te keuren.
De betalingstermijn bedraagt 30 dagen en start op het moment wanneer wij jouw factuur ontvangen hebben én de goedgekeurde/gevalideerde prestaties.
Er zijn geen kosten verbonden aan het werken met Bright Plus als tussenpartij. Ook het zoeken naar opdrachten via onze website, het aanmaken van een profiel op onze website of het gebruik van onze My Bright Plus app is volledig gratis. Daarnaast bieden we ook tools, opleidingen en webinars aan die je kan terugvinden op onze website en waar je als freelancer gratis gebruik van kan maken.
We maken steeds een contract op per opdracht. De periode is dus afhankelijk van de lengte van de opdracht. Nadat je jouw project hebt afgerond, kan je op zoek gaan naar een nieuwe opdracht, waar Bright Plus jou graag in bijstaat.
Hoewel het exacte takenpakket natuurlijk verschilt van sector tot bedrijf, bevinden de opdrachten die we aanbieden zich binnen onze vakdomeinen:
- Administratie en office
- Sales en customer service
- Marketing en communicatie
- Logistiek, aankoop en facilities
- Human resources
Freelance blogs en artikels
Freelance werken
Hoe bepaal je je tarief als freelancer?
Freelance werken
Bijleren als Freelancer doe je zo
Alle content voor Freelancers raadplegen?