Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 15/12/2019

Customer Service Assistant in ANDERLECHT

De job

Voor één van onze klanten, een gekende speler op internationaal vlak binnen zijn sector, zijn we momenteel op zoek naar een Customer Service Assistant.

Het betreft en voltijdse functie, 38u/week, met zicht op een vast contract van onbepaalde duur.

Als Customer Service Assistant werk je nauw samen met de collega’s van Sales en Logistiek en sta je in voor een gevarieerd takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van bestellingen van A tot Z (van input tot facturatie);
  • je fungeert als contactpersoon voor klanten in de retailsector en verschaft informatie ivm prijzen, levertermijnen, productgamma…;
  • je zorgt voor de feilloze opvolging van de leveringen en levertermijnen, je communiceert eventuele stockonderbrekingen;
  • je staat eveneens in voor de opvolging van de facturatie en betalingen;
  • je bent verantwoordelijk voor de verwerking van retours, creditnota’s en eventuele kwaliteitsproblemen;
  • je staat in voor het beheer van de klantendatabase;
  • je communiceert promotionele acties en staat in voor het beheer van de prijslijsten.
     
Jouw profiel
  • Je beschikt over een Bachelordiploma of gelijkwaardig door relevante ervaring;
  • je kan terugblikken op min. 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie in Customer Service of Sales Support;
  • je bent vlot tweetalig Nederlands/Frans, kennis van het Engels is een troef;
  • je werkt vlot met de courante MS Office toepassingen, kennis van een ERP (SAP of dergelijke) is een pluspunt;
  • je beschikt over uitstekende administratieve skills en bent klantgericht;
  • je werkt nauwkeurig en bent een echte teamplayer;
  • je bent communicatief en gestructureerd;
  • je houdt van klantencontact en bent flexibel ingesteld.
     
Wat krijg je ervoor?

Je komt terecht in een jonge en dynamische KMO die wereldwijd actief is en deel uitmaakt van een grote groep. De firma is gelegen in Anderlecht, dichtbij de grote invalswegen (Ring 0) en openbaar vervoer (metro en bus op wandelafstand). Je werkt op voltijdse basis, 38u/week, binnen een vast uurrooster 9-17u (maandag-vrijdag).

Na een geslaagde interimperiode biedt onze klant een vast contract van onbepaalde duur. Jouw inzet en capaciteiten worden beloond met een competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, tussenkomst woon-werkverkeer, …). Daarnaast zijn er reële doorgroeimogelijkheden en een aangename werksfeer binnen een klein team.
 

Jouw werkgever
  • Sector: Andere

Onze klant is een internationale firma in volle groei in Anderlecht, dichtbij Erasmus.
 

Ik ken geen enkele plaats waar je op eender welk moment van de dag naar toe belt en waarbij degene die de telefoon opneemt altijd even enthousiast en vriendelijk is als Bright Plus.