Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 22/01/2020

Hulpboekhouder in Lot

De job

​Voor een van onze klanten zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.

Het betreft een interim-opdracht met de optie op een vast contract en dat voltijds 39 uur per week.

Als hulpboekhouder heb je een interessant en variërend takenpakket:

  • Je zal instaan voor de verwerking van inkoopfacturen met behandeling van eventuele betwistingen;
  • je zorgt voor de voorbereiding van de betalingen van leveranciersfacturen;
  • je doet de opvolging van de betwistingen en de aanmaningen bij facturatie;
  • je controleert de solvabiliteit van nieuwe klanten;
  • je doet diverse boekingen binnen de klantenfacturatie;
  • je zorgt voor de maandelijkse afsluiting (analytische OD, OD-salaris, OD-provisies, saldo’s, uur analyse, ...);
  • je stelt officiële documenten op (btw-aangifte, ...);
  • je hebt contact met derden (leveranciers / klanten / collega's).  
Jouw profiel
  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma in boekhouding / fiscaliteit;
  • je hebt reeds een eerste relevante werkervaring achter de rug als junior accountant in een onderneming;
  • je beschikt over een uitstekende kennis van het Nederlands, zowel gesproken als geschreven. U kan zich ook verstaanbaar maken in het Frans;
  • Je hebt ervaring met een ERP systeem (kennis van NAV is een pluspunt);
  • je beschikt over een goede kennis van MS Office;
  • je hebt een analytisch inzicht van cijfers;
  • je werkt nauwkeurig en gestructureerd, hebt oog voor detail;
  • je werkt planmatig om de afgesproken deadlines te respecteren;
  • je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie.  
Wat krijg je ervoor?

Als hulpboekhouder komt je terecht binnen het team van Finance & Controlling.
Het is een klein maar aangenaam team (3 personen) waar open communicatie staat centraal.
​Het is een zeer complete job binnen Accounting, dit gaat van de specifieke boekhoudkundige taken tot meer administratieve taken.

Deze functie heeft heel wat meer te bieden dan enkel een mooi loon, maaltijdcheques,ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, GSM met abonnement, ...

Je zal voltijds aan het werk gaan (39u) in een vast uurrooster : Ma-Do 8u-17u & Vr tot 16u met 30min middagpauze.
Boven de 20 wettelijke vakantiedagen, heb je recht op 6 ADV-dagen.

Interesse? Vragen? Opmerkingen? Eén adres: halle@brightplus.be of bel ons op 02/359.08.20.

 

Jouw werkgever
  • Sector: Andere

Onze klant is groeiende KMO &  maakt deel uit van een internationaal netwerk.

Als zij me niet zouden geholpen hebben de perfecte job te vinden zou ik vandaag de dag nog steeds aan het zoeken zijn! International Talents is makkelijk om mee samen te werken en je zal altijd het gevoel krijgen dat je vragen mag stellen en terecht komt in een gastvrije en open atmosfeer.