Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 18/11/2020

Customer Service Officer in Waterloo in WAVRE

De job

Voor een van onze klanten een gekende speler binnen de decoratie, regio Waterloo, zijn we op zoek naar een ‘Customer Service Officer’.

Het betreft een voltijdse functie van 40u/week, na een geslaagde interimperiode ligt je contract van onbepaalde duur voor je klaar.

In je nieuwe functie ben je verantwoordelijk voor een variërend takenpakket:

  • Je bent de contactpersoon van klanten (zowel B2B als B2C) en beantwoordt al hun vragen via mail en telefoon;
  • je begeleidt de klant met vragen over het verkoopproces, de producten en natuurlijk verzorg je ook een vlekkeloze dienst-na-verkoop;
  • je stelt proactief oplossingen voor en denkt mee met de klant, zodat die steeds een goed gevoel overhoudt;
  • je verzorgt de administratieve afhandeling en communiceert de acties met de verschillende diensten.
Jouw profiel
  • Je kan terugblikken op een eerste geslaagde ervaring in een klantgerichte omgeving;
  • je hebt een goede kennis van zowel het Nederlands als het Frans (gesproken en geschreven);
  • je kan vlot met de courante Office-applicaties overweg;
  • je bent communicatief, vlot aan de telefoon en beantwoord foutloos mailtjes;
  • je bent luistervaardig en weet de kalmte te bewaren;
  • je werkt graag in een klein team en springt bij waar nodig;
  • je denkt mee, bent innovatief en help mee om de bedrijfsprocessen te verbeteren.
Wat krijg je ervoor?

Onze klant bouwt aan een nieuwe klantendienst en is daarbij op zoek naar gemotiveerde medewerkers die zich in dit nieuw project willen vastbijten. Je komt terecht in een klein team en mag rekenen op de nodige opleiding.

De markleider in decoratie biedt je een vast contract na een geslaagde interimperiode. De voltijdse functie van 40u presteer je van 9u tot 18u. Naast een aantrekkelijke verloning ontvang je: opleidingen, maaltijdcheques, ecocheques, 12 extra verlofdagen,… Kortom een interessant totaalpakketpakket.

Interesse? Vragen? Opmerkingen? We horen het graag!
02/359.08.20
halle@brightplus.be

Jouw werkgever
  • Sector: Retail / kleinhandel

Onze klant is actief binnen de decoratiesector. 

Kandidaten zijn niet zomaar een target, maar wel de belangrijkste schakel in het selectieproces. Er wordt veel tijd en aandacht besteed aan de kandidaten in het proces. Zowel voor de kandidaat als voor de klant gaan ze bij Bright Plus voor de meerwaarde.