Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 22/02/2021

Office/Sales Administrator in Vorst in VORST

De job

Voor één van onze klanten, een firma in volle expansie in Vorst, zijn we momenteel op zoek naar een Office & Sales Administrator.

Het betreft een voltijdse functie, 39u/week, met zicht op een vast contract van onbepaalde duur.  De uren zijn bespreekbaar en home office is eventueel ook mogelijk.

Als Office & Sales Administrator binnen deze aangename firma, sta je als administratieve spilfiguur binnen het team in voor een gevarieerd takenpakket :

  • Je staat in voor de volledige opvolging van de verkoopsadministratie van A tot Z in samenwerking met de Accountmanagers;
  • je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van leveranciersbestellingen en offertes, je controleert orderbevestigingen, prijzen en levertermijnen;
  • je zorgt voor het volledige proces vanaf de creatie van de leverancier/klant in het intern IT-systeem, tot aan de levering en facturatie van het materiaal;
  • je staat dagelijks in contact met klanten en leveranciers, zowel via telefoon als e-mail, en je werkt nauw samen met de Accountmanagers;
  • je bent verantwoordelijk voor de verwerking van werkbonnen en plant afspraken in voor installaties bij de klant;
  • je biedt ondersteuning bij de klantenfacturatie: opmaak van facturen en creditnota’s, opvolging van betalingen en rappels;
  • je zorgt daarnaast voor de opvolging van de HR-administratie : opvolging verzekeringen, opladen van de arbeidscontracten, opvolging preventie en veiligheid…;
  • je zorgt voor het Office Management en Facilities : beheer kantoormateriaal, logistieke zaken gebouwbeheer, stockbeheer…;
  • je biedt administratieve ondersteuning in het kantoor, zoals telefoon- en e-mailbeheer, organisatie van meetings, opvolging correspondentie, klassement …
     
Jouw profiel
  • Je beschikt bij voorkeur over een Bachelordiploma (Office Management, Communicatie, Marketing…) of gelijkwaardig dankzij relevante werkervaring;
  • je kan terugblikken op min. 2-3 jaar ervaring in een administratieve functie in management support, sales support of Office Management;
  • je bent vlot tweetalig Nederlands/Frans, zowel mondeling als schriftelijk, en beschikt over een goede kennis van het Engels;
  • je beschikt over uitstekende administratieve skills, je bent polyvalent en kan gemakkelijk te multitasken;
  • je werkt vlot met de courante MS Office tools (Word, Excel, Outlook), kennis van een ERP is een pluspunt (Winbooks, Navision…);
  • je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail, je bent resultaatgericht en service-minded;
  • je kan autonoom werken en neemt initiatief;
  • je bent proactief en hebt een can-do mentaliteit;
  • je bent communicatief en sociaalvaardig.
     
Wat krijg je ervoor?

Je komt terecht in een dynamische omgeving waar je inbreng wordt aangemoedigd. Naast een competitief maandloon, ontvang je een netto dagvergoeding, tussenkomst woon-werkverkeer en een GSM-abonnement.
Vanaf het vast contract komt daar eveneens een groeps- en hospitalisatieverzekering bij.

Je wordt voltijds tewerkgesteld (39u/week) met zicht op een vast contract van onbepaalde duur. De werkuren zijn van 8u30-17u00 en vrijdag stop je 1u vroeger, maar eventueel kan dit besproken worden. Daarnaast is er een mogelijkheid om af en toe van thuis uit te werken (na de inwerkperiode).
Naast de 20 wettelijke verlofdagen biedt de klant 6 extra ADV-dagen per jaar (waardoor je kan rekenen op 26 verlofdagen/jaar op voltijdse basis).

De klant is gelegen in Vorst (op de grens met Drogenbos) en is bovendien makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
 

Jouw werkgever
  • Sector: ICT & Telecommunicatie

Onze klant is een jonge en dynamische onderneming gelegen in Vorst (op de grens met Drogenbos).
 

Geen enkele HR partner haalt voor mijn gevoel een dergelijk kwaliteitsniveau op alle domeinen. Het vertrouwen is groot, de samenwerking professioneel en hartelijk!