Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 17/10/2020

Logistiek en administratief bediende in Wevelgem

De job

Klantgerichtheid, kwaliteit en innovatie zijn elementen die jij zeker zoekt in een job. Je wordt graag uitgedaagd & haalt ook energie uit het nodige administratie ondersteunende werk. Dan kan deze job als logistiek en administratief bediende in Wevelgem misschien wel iets voor jou zijn.

Wat mag je verwachten van het takenpakket?

  • Je zal verantwoordelijk zijn voor het totale logistieke proces: opvragen van offertes, regelen van extern transport, opmaken van verzendnota’s, specifieke (douane)documenten opmaken
  • Het beheer van de voorraad en de administratieve organisatie van het magazijn zal onder jouw verantwoordelijkheden vallen.
  • Daarnaast zal je administratieve ondersteuning bieden aan het verkoopdepartement.
  • Jij wordt het aanspreekpunt voor de logistieke en administratieve flow en zal hierbij rapporteren aan de Sales & Operations Manager.
  • Bovendien krijg jij ook de mogelijkheid a.d.h.v. je sterktes en initiatieven om door te groeien op operationeel en commercieel vlak.
Jouw profiel

Naast een dynamische en communicatieve persoonlijkheid bevat een ideale logistiek en administratief bediende deze elementen…

  • Je hebt een bachelorsdiploma of je hebt al mooie relevante ervaring opgebouwd.
  • Cijfermatig en nauwkeurig werken schrikt jou niet af.
  • Een hands-on mentaliteit, oplossingsgericht denken en initiatief nemen typeren jou volledig.
  • MS Office heb je goed onder de knie. Kennis van een ERP pakket is een pluspunt.
  • Teamwork is jouw tweede natuur en geniet van de spirit die er heerst in een klein team.
Wat krijg je ervoor?
  • Een functie op voltijdse of 4/5 basis.
  • Twee gemotiveerde en ervaren collega’s die jou met open armen ontvangen.
  • Een organisatie waar er ruimte is voor initiatief, ontwikkeling en autonomie.
  • Een competitief loon aangevuld met gunstige voordelen.

Kortom als logistiek en administratief bediende in Wevelgem kom je in een groeiende en uitdagende omgeving terecht.

Is deze uitdagende vacature iets voor jou? Aarzel niet om te solliciteren via de sollicitatielink en vermeld daarbij zeker het referentienummer 1482952.

Nog vragen? Je kan ons opbellen op het nummer 056/25.29.22. 

Wil je graag een gesprek inplannen met een van onze consultants? Dat kan, wij staan namelijk te springen om jou te ontmoeten! Wij plannen met plezier een afspraak in via Skype, zodat jouw zoektocht naar een nieuwe job ook in deze periode gewoon kan verder gaan.

Jouw werkgever
  • Sector: Industrie

Onze klant is een dynamische onderneming actief regio Wevelgem. 

 
Kandidaten zijn niet zomaar een target, maar wel de belangrijkste schakel in het selectieproces. Er wordt veel tijd en aandacht besteed aan de kandidaten in het proces. Zowel voor de kandidaat als voor de klant gaan ze bij Bright Plus voor de meerwaarde.