Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 17/10/2020

Tendering Assistant te Neder-Over-Heembeek in Neder-Over-Heembeek

tendering assistant
De job

Als Tendering Assistant zorg je voor het administratieve beheer van de offertes voor de afdeling Tendering.
 
Wat houdt jouw takenpakket precies in?

  • Je staat in voor de voorbereiding en opvolging van technisch-administratieve dossiers, aanbestedingen en preselecties.
  • Je houdt de Excellijst met betrekking tot de commerciële stand van zaken up to date.
  • Je bent verantwoordelijk om de CRM actueel te houden (Microsoft Dynamics 365).
  • Je zorgt voor opmaak van verschillende documenten (offertes, dossiers voor klanten, PowerPointpresentaties, duplicaten,…).
  • Je berekent de prijsherzieningen.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de leveranciers en onderaannemers.
  • Je beheert verschillende administratieve taken (klassement, afprinten, briefuitwisseling, archievenbeheer,…).
  • Je organiseert verschillende evenementen (teambuildings, events voor klanten,…).
     
Jouw profiel
  • Je behaalde bij voorkeur een bachelordiploma in een administratieve, technische of commerciële richting.
  • Je beschikt over 10 jaar relevante ervaring in technische administratie of Tendering.
  • Je hebt ervaring op het gebied van overheidsopdrachten (infrastructuur, bouwonderneming, tertiaire sector, …).
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Je kan zeer vlot overweg met het Office-pakket (Excel, Word, Outlook, PowerPoint, …) ; kennis van Navision is een troef.
  • Je hebt reeds met een CRM gewerkt; kennis van Microsoft Dynamics 365 is een troef.
  • Je kan prioriteiten stellen en initiatieven nemen.
  • Je bent nauwkeurig en zorgvuldig.
  • Je hebt een commerciële en communicatieve ingesteldheid.
Wat krijg je ervoor?

Onze klant biedt jou een vast contract van onbepaalde duur. Naast een aantrekkelijk salaris kan je rekenen op:

  • 12 ADV-dagen.
  • Maaltijdcheques.
  • Ecocheques.
  • Eindejaarscheques.
  • Een hospitalisatie- en groepsverzekering.
Jouw werkgever
  • Sector: Bouw

Sinds 1982, is onze klant gespecialiseerd in het in-dienst-stellen van dynamische verkeersborden, afbakeningswerken en verlichting van autowegen, autosnelwegen, tunnels, vliegvelden, bruggen en kunstwerken alsook het uitrusten van kruispunten met driekleurige verlichtingssignalisatie.

Ze zijn gelegen te Neder-Over-Heembeek en staan dagelijks in voor het plaatsen en het onderhouden van elektromechanische uitrustingen langs transportinfrastructuur in het land.

Als zij me niet zouden geholpen hebben de perfecte job te vinden zou ik vandaag de dag nog steeds aan het zoeken zijn! International Talents is makkelijk om mee samen te werken en je zal altijd het gevoel krijgen dat je vragen mag stellen en terecht komt in een gastvrije en open atmosfeer.