Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 17/10/2020

Syndicus vastgoedbeheerder voor marktleider, Brussel in Brussel

Vastgoed
De job

Als vastgoedmedewerker heb je een zeer gevarieerd takenpakket. Zo sta je onder andere in voor het dagelijks beheer van een aantal gebouwen in mede-eigendom. Verder verzorg je het financieel, technisch en administratief pakket en kom je vaak in contact met klanten en leveranciers. De taken die je uitvoert spelen zich zowel binnen als buiten het kantoor af. Je werkt zelfstandig binnen een team waar je kan rekenen op de steun en ervaring van je collega's.

Beschik jij over onderstaande capaciteiten? Solliciteer dan snel :

  • Je verzorgt zelfstandig het beheer van een pakket appartementsgebouwen en werkt in dit verband voor het administratief boekhoudkundige gedeelte samen met gespecialiseerde collega’s.
  • Vertegenwoordiging van de mede-eigendom met betrekking tot het dagelijks beheer van het gebouw.
  • Verzorgen van de communicatie met alle partijen.
  • Opvragen en analyseren van prijsoffertes voor onderhoud van installaties en verbeterings- en renovatiewerken.
  • Laten uitvoeren en opvolgen van herstellingen, onderhoudsbeurten, verbeterings- en renovatiewerken.
  • Opvolgen van schadedossiers.
  • Maatregelen nemen ten gevolge van geschillen of klachten.
  • Organiseren en leiden van vergaderingen.
  • Uitvoeren van de beslissingen van de algemene vergaderingen

 

Jouw profiel

Wie ben je:

  • Je beschikt over een bachelor opleiding of opleiding Vastgoed en je hebt al een eerste ervaring in deze sector.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Je hebt een goede kennis van Word, Windows, Excel.
  • Je bent gemotiveerd.
  • Je bent stressbestendig, kan zelfstandig en resultaatsgericht werken.
  • Je bent contactvaardigheid en klantgericht.
  • Je werkt planmatig en organiseert zelfstandig.
  • Je bent accuraat en hebt verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent flexibel en past je vlot aan veranderende omstandigheden aan.
  • Je komt regels en afspraken na.
  • Je kan werken in teamverband.
Wat krijg je ervoor?

Wa mag je van onze klant verwachten:

  • Een uitdagende en boeiende functie en de mogelijkheid om door te groeien.
  • Een mooi loon in functie van jouw kwaliteiten met bijhorende extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, firmawagen).
  • Een grote autonomie in de planning, uitvoering en opvolging van zeer verscheiden taken.
  • Onze klant is een groeier in de plaatselijke vastgoedmarkt en dat is vooral te danken aan de goede vibe op kantoor.
  • 6 ADV-dagen.


 

Jouw werkgever
  • Sector: Immo

Als marktleider kan onze klant op meer dan 140 jaar kennis en ervaring in de vastgoedsector rekenen.

Sterke speler op de residentiële vastgoedmarkt in volle expansie. Doorheen heel België zijn ze dagelijks actief dankzij hun dynamische aanpak.

Ben jij gebeten door vastgoed en beschik je over een gezonde dosis commercialiteit? Dan ben jij wellicht de persoon die we zoeken.

Samenwerken met International Talents is een waardevolle ervaring voor mij geweest. Hun persoonlijke aanpak, de nadruk op de unieke loopbaan van de kandidaten, het harde werk en geduld maken dat International Talents er met kop en schouders bovenuit steekt.