Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 17/11/2020

HR Administrator te Puurs in Puurs

De job

Voor onze klant in Puurs-Sint-Amands zijn wij op zoek naar een Human Resources Administrator. Je komt terecht in een Belgisch bedrijf dat een 700-tal medewerkers tewerkstelt én deze ook centraal stelt. Het gaat om een voltijdse functie.

Hieronder alvast een greep uit jouw takenpakket:

HR Administratie

  • Je verzorgt de dagelijkse administratie van de HR-afdeling
  • Je staat in voor het administratief beheer van de arbeidsongevallen, teneinde aan alle wettelijke bepalingen en voorschriften te voldoen en een correcte dossieropvolging aan de betrokkenen te garanderen
  • Je houdt samen met je collega’s de personeelsdossiers up-to-date en zorgt ervoor dat alles gedigitaliseerd wordt

Opleidingen organiseren

  • Je staat in voor de organisatie en de opvolging van de opleidingen, de subsidiedossiers en de verwerking van de certificaten en attesten
  • Je plant en organiseert samen met de HR Manager je onze opleidingsdagen

In deze functie rapporteer je aan de Human Resources Manager.

Jouw profiel

Jouw profiel:

  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en kan je goed uit de slag trekken in het Frans en het Engels
  • Je hebt bij voorkeur een bachelor of master diploma of je bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt een passie voor HR
  • Je hebt al enkele jaren ervaring in de administratie. Ervaring in HR is een pluspunt
  • Je hebt affiniteit met de bouwsector
  • Je beschikt over de nodige maturiteit , sterke sociale vaardigheden en je bent communicatief sterk
  • Je kan zelfstandig werken, maar werkt ook graag in teamverband
  • Bovendien ben je discreet en flexibel ingesteld 
Wat krijg je ervoor?

Onze klant biedt jou een aantrekkelijk loon met volgende voordelen:

  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Ecocheques
  • Invaliditeitsverzekering
  • GSM
  • Laptop
  • 20 + 12 verlofdagen (bouwverlof + collectief verlof tussen en Kerst en Nieuw)
  • 40 uren/week: van 8u30 – 17u
Jouw werkgever
  • Sector: Bouw

Onze klant is een gerenommeerde speller binnen de sector van de wegenwerken en is gelegen te Puurs. Je komt terecht in een Belgisch bedrijf dat een 700-tal medewerkers tewerkstelt én deze ook centraal stelt. Hier geldt immers de overtuiging sterk dat een organisatie maar zo sterk is als de mensen die hem "dragen". Bijgevolg wordt er sterk geïnvesteerd in opleidingen en het welzijn van de werknemers.

Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Mechelen telt 3 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht, maar kunnen ook coaching tips geven met betrekking tot jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent!​

Geen enkele HR partner haalt voor mijn gevoel een dergelijk kwaliteitsniveau op alle domeinen. Het vertrouwen is groot, de samenwerking professioneel en hartelijk!