stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 23/02/2021
Voor één van onze klanten, een firma in de medische sector in Nijvel, zijn we momenteel op zoek naar een Customer Service Specialist.
Het betreft een voltijdse functie, 40u/week, met zicht op een vast contract van onbepaalde duur.
Als Customer Service Specialistr sta je in voor een uitgebreid takenpakket :
- Je bent verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van bestellingen van ziekenhuizen, je doet de opvolging van A tot Z;
- je staat in voor de opvolging van de leveringen en levertermijnen, je staat in contact met de leveranciers ivm voorraadbeheer;
- je fungeert als contactpersoon voor de klant, je beantwoordt vragen ivm prijzen, levertermijnen, transport, … via telefoon en e-mail;
- je zorgt voor de opvolging van retours en logistieke issues, je communiceert eventuele kwaliteitsissues en maakt creditnota’s op;
- je staat in voor de opvolging van de facturatie en betalingen;
- je verzorgt de commerciële correspondentie en staat daarnaast ook in voor algemene administratieve taken.
- Je beschikt bij voorkeur over een Bachelordiploma of gelijkwaardig door relevante ervaring;
- je hebt minimum 2-3 jaar ervaring in een soortgelijke functie in Customer Service of Sales Support;
- je bent vlot tweetalig Nederlands/Frans (mondeling en schriftelijk) en beschikt over een praktische kennis van het Engels;
- je beschikt over een goede kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook), kennis van een ERP-systeem is een troef;
- je bent een vlotte communicator die klantgericht is;
- je bent nauwkeurig en service-minded;
- je bent een echte problem-solver en doorzetter;
- je werkt graag in team en bent sociaalvaardig.
Je komt terecht in een aangename KMO in volle groei binnen de medische sector. De firma maakt deel uit van een internationale groep en is gelegen in de zoning van Nijvel. Je werkt er op voltijdse basis, 40u/week, met zicht op een vast contract van onbepaalde duur. Een 4/5e tewerkstelling is eveneens bespreekbaar. De werkuren zijn 8u30-17u van maandag-vrijdag. Onze klant biedt een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques 8€, tussenkomst woon-werkverkeer, ecocheques, ...). Bovendien heb je recht op 12 aanvullende verlofdagen/jaar.
Na vast contract biedt de klant eveneens een groeps- en hospitalisatieverzekering.
Onze klant is een firma actief in de medische sector in Nijvel.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.