Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 04/08/2021

Administratief bediende in Sint Job

Als Administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de orderverwerking en de administratieve opvolging van de Service afdeling. Ben jij klantvriendelijk, een administratieve duizendpoot en op zoek naar een uitdagende functie in een jong team in een familiaal bedrijf? Dan is dit misschien de geknipte vacature voor jou! 

Hier alvast een aantal van je verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en planning van logistieke processen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de creatie van orders;
  • Je verzorgt de algemene administratie in SAP;
  • Je bent verantwoordelijk voor de controle van offertes;
  • Je controleert en past klant en prospectenfiches aan;
  • Je zorgt voor het aanmaken en opvolgen van klantorders en bestellingen bij leveranciers;
  • Beheer en planning van stock op basis van lopende orders en bestellingen behoort tot jouw takenpakket; 
  • Je hebt het eerste telefonische contact;
  • Je ontvangt af en toe klanten.
  • Je hebt een goede kennis van Word, Excel en Outlook;
  • Je hebt zeer goede kennis van het Nederlands, een goede kennis van het Frans en Engels. Duits is een pluspunt;  
  • Je werkt graag in een klein, hecht team (familiebedrijf);
  • Je werkt ordelijk en bent klantvriendelijk;
  • Je kan snel schakelen tussen verschillende taken en je kan een hoge workload aan;
  • Je hebt technische affiniteit en wil je graag ook verder verdiepen in een technisch product.
     
  • Je werkt van 8u tot 17u en vrijdag mag je een uur vroeger stoppen;
  • Naast je 20 wettelijke verlofdagen, bouw je 6 ADV-dagen op;
  • Een 4/5de uurrooster is zeker bespreekbaar;
  • Er heerst een heel aangename en collegiale sfeer;
  • Je werkt in mooie, moderne kantoren;
  • Het bouwverlof wordt gevolgd, 3 weken in juli en 10 dagen met Kerst, je kan nog 3 dagen vrij kiezen.
  • Sector: Andere

Onze klant is actief in de telecombranche en zit in volle groei. Ook vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. 

Als zij me niet zouden geholpen hebben de perfecte job te vinden zou ik vandaag de dag nog steeds aan het zoeken zijn! International Talents is makkelijk om mee samen te werken en je zal altijd het gevoel krijgen dat je vragen mag stellen en terecht komt in een gastvrije en open atmosfeer.