Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 01/04/2021

Facility & Administratief Assistent (FT of 4/5) in Bruxelles

De job

In deze functie bied je ondersteuning aan de General Manager, je behandelt zowel administratieve taken, je staat bij voor de boekhouding, je beheert de sociale media en je bent verantwoordelijk voor het beheer van het gebouw. 

Een greep uit je takenpakket:

- Je bent het aanspreekpunt van de huurders in het gebouw, van de lokale administraties.

- Je plant en beheert de facilitaire diensten, zoals beveiliging, schoonmaak, energieleveranciers.,.…

- Je zorgt voor een aangename en efficiente werkomgeving van het gebouw en je steekt een handje toe voor de kleine klusjes.

- Je bereidt de maandelijkse facturatie voor en volgt de betalingen op.

- Je werkt mee aan public relations en je beheert de sociale media.

- Je bent bereid om mee te helpen aan interne projecten met betrekking tot design opdrachten of het beheer van stagiaires.

-  Je organiseert company events.

 

Jouw profiel

- Je kan je zeer goed uitdrukken in het Frans en het Nederlands. Daarbij kan je je vlot uitdrukken in het Engels.

- Je hebt een opleiding in secretariaat, communicatie, toerisme of gelijkaardig en je kan vlot overweg met MS Office.

-Je bent service minded en je hebt een een hands on mentaliteit.

- Je kan reeds terugblikken op een eerste ervaring in de privé sector.

- Ervaring als cabin crew of op cruises zijn een troef.

- Naast organisationele vaardigheden, ben je flexibel en proactief ingesteld en kan je zelfstandig werken.

- Je bent bereid om occasioneel weekend werk te verrichten

- Je beschikt over een goede kennis van social media.

 

Wat krijg je ervoor?

-  Je krijgt bij aanvang een vast contract op voltijds of 4/5 regime.

- Naast het salaris zijn er ook extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering, GSM en abonnement, maaltijdcheques in het salarispakket.

- Je kan rekenen op flexibele uren en op homework.

- Je werkt op een 38/39 uur regime en je bouwt 6 ADV dagen op.

 

Jouw werkgever
  • Sector: Reclame / publiciteit

Onze partner is een speler in de design en graphische industrie. Je komt terecht in een dynamische, creatieve en innovatieve omgeving. 

Samenwerken met International Talents is een waardevolle ervaring voor mij geweest. Hun persoonlijke aanpak, de nadruk op de unieke loopbaan van de kandidaten, het harde werk en geduld maken dat International Talents er met kop en schouders bovenuit steekt.