Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 03/09/2021

Dynamische Management & Personal Assistant - vastgoedsector in Lanaken

Voor een jong kantoor in Lanaken zoeken wij een dynamische Management & Personal Assistant die volgende taken aanpakt:

  • Je bent fulltime de rechterhand van de zaakvoerder;
  • Je hebt een goed zicht op de agenda, optimaliseert en organiseert deze in functie van de prioriteiten;
  • Je faciliteert het onthaal en verzorgt mee in de inkomende en uitgaande telefoons om zo de focustijd te vergroten;
  • Het volledige fysieke en digitale klassement gaat door jouw agenda. Tips voor optimalisatie laat je zeker horen;
  • Je bent een belangrijke spilfiguur op vlak van de administratieve stappen in het vastgoedbeheer. Dit gaat van ondertekeningen, verzending, correspondentie tot bewaking van de deadlines;
  • Je verzorgt mee het facility management van een aantal panden, waar nodig ga je ook op verplaatsing;
  • Je onderhoudt contacten met diverse leveranciers en betrokken instellingen;
  • De externe communicatie, oa. via social media en de corporate website, is bij jou in goede handen.
  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma;
  • Je hebt minstens 3 jaar sectorervaring achter de rug en hebt bovenal véél passie en enthousiasme om je in te werken;
  • Je weet je vlot te organiseren, en maakt hierbij gebruik van de opties in Outlook en Word. Tover je af en toe een moderne Powerpoint uit je hoed? Dan scoor je zeker extra punten!
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Engels. Kan je ook een mondje Frans? Dat is zeker een plus;
  • Vanuit administratief oogpunt zet je graag de puntjes op de i. Anderzijds laat je ook regelmatig je organiserend talent zien en weet je als geen ander hoe je vooruitziend kan denken en werken;
  • In het begin zal je leergierigheid noodzakelijk zijn om je in te werken in de klanten en dossiers. Op termijn ga je meer en meer proactief te werk en trek je nieuwe zaken naar je toe;
  • Aangezien het om een commerciële organisatie gaat, sta jij ook mee garant voor een excellente klantenservice en straal je een professionele klantvriendelijkheid uit;Je voelt je thuis in een klein kantoor waar iedereen elkaar versterkt.
  • Een fulltime en vaste functie in een 38-urenweek; 
  • Je start op in Lanaken, maar bent flexibel om je te verplaatsen waar nodig;
  • Je krijgt de optie om tewerkgesteld te worden binnen een vaste functie; 
  • Een jong en dynamisch kantoor met een mooie klantenportefeuille en kantoren in een prachtige setting. 
  • Sector: Immo

Je komt terecht bij een jong en dynamisch kantoor, gespecialiseerd in de vastgoed sector.

Samenwerken met International Talents is een waardevolle ervaring voor mij geweest. Hun persoonlijke aanpak, de nadruk op de unieke loopbaan van de kandidaten, het harde werk en geduld maken dat International Talents er met kop en schouders bovenuit steekt.