Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 20/09/2021

Supply Chain & Purchase Coordinator (Glijtijden & 17 ADV dagen) in Oudsbergen

Voor één van onze klanten in Opglabbeek zijn wij op zoek naar een dynamische Supply Chain & Purchase Coordinator. 

Een greep uit jouw verantwoordelijkheden

Registreren en opvolgen van orders:

  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van orders van interne klanten van A tot Z (orderbevestigingen uitsturen;
  • Nakijken en uitsturen van de leveranciersorders;
  • Opvolgen van de leveringssituatie;
  • Uitwerken van oplossingen bij leveringsproblemen; inboeken geleverde goederen; etc.)

Regelen van Verzendingen:

  • Opvolging van transporten in transit
  • Regelen van dringende transporten op een kostenefficiënte manier
  • Doorberekenen van transportkosten aan de verantwoordelijke klant of leverancier

Overige werkzaamheden

  • Beantwoorden van vragen van klanten, leveranciers en collega's
  • Opzetten en bijwonen van interne en externe vergaderingen met de klant / leverancier
  • Stockbeheer: optimaliseren van het stockniveau en het vermijden van overbodige stock; controleren op voorraad verschillen en het opzetten van maatregelen ter bescherming van de gehele supply
  • Aanvragen van forecastgegevens van klanten en zorgen dat er voldoende capaciteit beschikbaar is bij de leverancier in samenspraak met de coördinator
  • Algemene administratie en bijhouden van overzicht - en resultaatslijsten
  • Rapporteren afdelingsresultaten en de nodige analyses maken.​

Voor deze functie van Supply chain & Purchase zijn we op zoek naar een leuke, communicatieve en analytische collega met volgend profiel: 

  • Je bent in het bezit van minstens een bachelor diploma (bij voorkeur in een logistieke, economische of office richting);
  • Je hebt reeds een eerste werkervaring achter de rug;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlans en het Engels;
  • Zeer goede kennis van Excel (draaitabellen en V-lookup) . Kennis van SAP is een plus;
  • Analytisch en probleemoplossend aangelegd;
  • Communicatieve teamplayer die zelfstandig prioriteiten kan stellen.
  • Je kan rekenen op een afwisselende en uitdagende functie in een internationaal bedrijf met mooie arbeidsvoorwaarden en carrièremogelijkheden;
  • Je werkt in een voltijds uurrooster met glijtijden (opstarten tussen 7-10u 's morgens).
  • Bovenop je wettelijk verlof heb nog 17 extra ADV dagen.Verlof is vrij te kiezen in onderling overleg! 
  • Sector: Auto

Internationaal bedrijf te Opglabbeek met fijne werkomgeving en leuke collega's. 

Geen enkele HR partner haalt voor mijn gevoel een dergelijk kwaliteitsniveau op alle domeinen. Het vertrouwen is groot, de samenwerking professioneel en hartelijk!