Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 21/09/2021

Gedreven Facility Assistent te Aalst in Aalst

Eén van onze klanten in Aalst kijkt uit naar een gedreven Facility Assistant ter versterking van hun team.

Je bent verantwoordelijk voor : 

  • Administratieve ondersteuning voor de gebouwenportefeuille aan de Property Managers in België, Frankrijk, Nederland en Duitsland;
  • Klasseren en behandelen van alle inkomende technische, wettelijke en administratieve documenten gerelateerd aan het beheer van de gebouwen, zoals attesten, keuringen, rapporten, verslagen,...
  • Nazicht en opvolging van digitaal klassement;
  • Dagdagelijkse opvolging van de calls van de huurders en de gerelateerde communicatie met de huurders in België, Frankrijk, Nederland en Duitsland & behandelen van inkomende klachten of vragen zowel via mail als telefonisch;
  • Beheer agenda’s, inplannen van afspraken en vergaderingen
  • Opmaken van bestellingen, opmaken van brieven en mails, opmaken van presentaties (Powerpoint).
  • Administratieve opvolging van :
    • schadegevallen: vastleggen van afspraken voor expertises, communicatie en opvolging met verzekeringsmakelaar en verzekering;
    • lopende juridische geschillen;
    • verhuringen : organisatie plaatsbeschrijvingen in/uittredende huurder, bodemonderzoeken, milieuvergunningen,…
    • offerteaanvragen, lastenboeken en technische omschrijvingen;
  • Up to date houden van de database en andere interne documenten
  • Opmaken en aanpassen van nieuwe en bestaande procedures
  • Input van bestellingen en facturen en dagelijkse opvolging van de work orders in het intern gebouwenbeheersysteem
  • Dagelijks contact met:
    • Klanten: klachten opnemen, feedback op gestelde vragen,…
    • Leveranciers/Onderhoudsfirma’s: opvolgen lopende projecten en bestellingen
  • Veelvuldig contact met:
    • Experts/insurance: schadegevallen, expertises
    • Nutsmaatschappijen: nutsvoorzieningen gas, water en elektriciteit
    • Authorities: vergunningen, belastingen,…

 

  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma bv. bedrijfsbeheer of management assistant of gelijkwaardig door ervaring
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans met een goede kennis van Engels en/of Duits, zowel geschreven als gesproken
  • Je houdt van een administratieve job
  • Je bent sterk in organisatie, zeer nauwkeurig en gestructureerd en “hands-on”
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office (Excel, Word, Powerpoint en Outlook)
  • Kennis van MCS/Spacewell als Facility Management tool  is een pluspunt
  • Je hebt een positieve leerattitude, waardoor je snel je weg kan vinden binnen de vastgoeddossiers
  • Je bent enthousiast en positief ingesteld
  • Je houdt ervan zelfstandig te werken en in klein team-verband

Je wordt 39u/week tewerkgesteld in een glijdend uurrooster en bouwt hierdoor 6 ADV dagen op jaarbasis op.

Naast een aantrekkelijk brutoloon, ontvang je maaltijdcheques van 8€, een nettovergoeding van 150€/maand, een groepsverzekering, een 13e én 14e maand. 

 

 

  • Sector: Bouw

De klant is actief binnen logistiek vastgoed. 

Kandidaten zijn niet zomaar een target, maar wel de belangrijkste schakel in het selectieproces. Er wordt veel tijd en aandacht besteed aan de kandidaten in het proces. Zowel voor de kandidaat als voor de klant gaan ze bij Bright Plus voor de meerwaarde.