Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 04/08/2021

Project Consultant - Customer Service Medewerker - Kortrijk in Zwevegem

Als Project Consultant ga je met een vast contract op projectbasis aan de slag bij bedrijven in regio Kortrijk. Deze vacature biedt heel wat variatie want een project duurt doorgaans 3 tot 12 maanden. De jobinhoud en sector wijzigen per opdracht. Bovendien maak je deel uit van Bright Plus Outsourcing Solutions en beschik je over een zitje op de eerste rij bij het beste en snelstgroeiende detacheringsteam in België.

In dit eerste project ga je aan de slag als Customer Service Medewerker bij een internationaal groeiend bedrijf met een dynamische cultuur en collegiale sfeer. Dit project heeft een duur van 3 maanden met kans op verlenging. Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de klantenorders voor de regio UK en Ierland
  • Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van de binnenkomende orders in SAP
  • Op een klantvriendelijke manier behandel je de binnenkomende oproepen en je adviseert de klant waar nodig
  • Samen met je collega’s ben je het centrale aanspreekpunt tussen de klant en de interne diensten
  • Je biedt ook verdere ondersteuning aan de collega's van de sales afdeling

Wanneer je project afloopt kijken wij voor een snelle opstart bij een nieuw bedrijf voor een ander boeiend project. 

Als Project Consultant, wil je graag bijleren of je huidige expertise verder verdiepen en ben je op zoek naar uitdaging en afwisseling.

Jouw achtergrond houdt onder andere in dat:

  • Je een bachelor- of masterdiploma op zak hebt of je al voldoende relevante ervaring opbouwde
  • Je vloeiend Nederlands, Frans en Engels spreekt
  • Je vlot schakelt tussen softwareprogramma’s zoals Microsoft Word, Excel en Powerpoint

Wat belangrijker is, zijn jouw soft skills.

  • Projectmatig werken: je werkt je makkelijk in nieuwe projecten in en gaat betrokken en systematisch te werk
  • Klantvriendelijk: je stelt de klant centraal
  • Communicator: je communiceert op een open en proactieve manier
  • Flexibel: routine is minder aan jou besteed. Je ontdekt graag nieuwe taken en bedrijven in jouw ruime regio

Een vast contract of een freelance opdracht bij Outsourcing Solutions geeft je de kans om je carrière vorm te geven en net zo snel te groeien als wij, ongeacht jouw functielevel: junior, mid of senior.

We werken hard bij Bright Plus Outsourcing Solutions maar daarvoor krijg je naast een professionele, open en persoonlijke aanpak heel wat terug:

  • Een uitgebreid salarispakket met een hele reeks extralegale voordelen zoals netto-onkostenvergoeding, maaltijdcheques, gsm-abonnement, groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Een mooie bedrijfswagen met tankkaart
  • Een open feedbackcultuur met een on-project opvolging door de regionale Project Leader
  • Een wisselende werkplek in uiteenlopende bedrijven. De ene keer werk je bij de klant op locatie, op andere momenten werk je vanuit een van onze kantoren. Het is nooit saai bij Bright Plus Outsourcing Solutions!
  • Opleiding en groei staan centraal: je scherpt enerzijds je eigen skills aan bij klanten en daarnaast voorzien wij een ruim aanbod aan opleidingen en webinars waaruit je kan kiezen
  • Je bent geen onbekende in ons projectteam. Dankzij talloze events (zoals summer & winter drinks, de jaarlijkse kick off, een teambuilding, Assistant Day...) en online tools ben je regelmatig in contact met jouw 300 andere collega’s
  • Sector: Voeding

Werken bij Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je aansluit bij ons allround projectteam. Daarnaast hebben we ook een HR projectteam of het freelanceteam. Samen vormen zij onze pool van experten.

Die pool vangt tijdelijke projecten op bij bedrijven om zo een stabiele en kwalitatieve oplossing te bieden voor hun tijdelijke noden.

Als projectmedewerker werk je dus in kmo’s of multinationals in verschillende sectoren. Je job varieert binnen onze vakdomeinen: administratie, management support, sales, marketing, aankoop, logistiek en human resources.

Behoor jij binnenkort ook tot ons team van professionals? Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet.

Als zij me niet zouden geholpen hebben de perfecte job te vinden zou ik vandaag de dag nog steeds aan het zoeken zijn! International Talents is makkelijk om mee samen te werken en je zal altijd het gevoel krijgen dat je vragen mag stellen en terecht komt in een gastvrije en open atmosfeer.