Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 21/09/2021

Office Assistant in Wondelgem

Voor onze klant in Wondelgem zijn we op zoek naar een vriendelijke en stressbestendige office assistant die graag in contact staat met cliënten. Voel je de match al? Lees dan zeker verder!

Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Je verzorgt het onthaal en de telefonie.
  • Je staat klanten met een glimlach te woord en helpt hen met plezier.
  • Je bent verantwoordelijk voor de opstart van dossiers zoals opzoekingen en je put deze ook in.

Wie zoeken we?

Onze stressbestendige office assistant beschikt over volgende eigenschappen:

  • Je hebt een bachelor diploma in administratie en je hebt een relevante ervaring.
  • Wat er ook op je pad komt, je blijft steeds happy & friendly.
  • Je kunt je foutloos uitdrukken in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Outlook)
  • Je bent een echte teamplayer die doordachte beslissingen neemt.

What’s in it for you?

Onze klant in Wondelgem biedt jou:

  • Een fulltime tewerkstelling in een uurrooster van 9u tot 18u. Je kan 2,5 uur vroeger vertrekken op woensdag of vrijdag of de uren verdelen.
  • Een plaatsje in een dynamisch team vol toffe collega’s.
  • Een marktconform loonpakket met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en een sociaal abonnement.
  • 20 verlofdagen en 3 CAO dagen. Je hebt verlof op 11 juli en collectief verlof in de week van 21 juli. De overige dagen overleg je met je collega’s.
  • Een job in een mooie en aangename omgeving.

Challenge accepted? Bezorg ons dan snel jouw cv mét motivatiebrief via de sollicitatielink en verwijs naar referentienummer 1548170.

  • Sector: Advocaat / notaris

Onze klant is een notariaat in Wondelgem. Het is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en de wagen want er is voldoende gratis parking.

Bij wie kom je terecht bij Bright Plus? In kantoor Gand-Tropez werken we met vijf zonnetjes: Lisa, Cinthia, Florence, Lies en Marjan. Wij zijn foodies met een hoek af die graag eens lachen, maar die vooral begaan zijn met jou!

We kijken er naar uit om jou te leren kennen!

Als zij me niet zouden geholpen hebben de perfecte job te vinden zou ik vandaag de dag nog steeds aan het zoeken zijn! International Talents is makkelijk om mee samen te werken en je zal altijd het gevoel krijgen dat je vragen mag stellen en terecht komt in een gastvrije en open atmosfeer.