stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 22/09/2023
Heb je altijd al willen werken als Paralegal Officer ? Draag je discretie hoog in het vaandel? Grijp dan nu je kans en solliciteer zeker op deze vacature via de link op onze website.
Je biedt juridisch administratieve ondersteuning voor de advocaten (opzoekingen, voorbereiding stukkenbundels, beheer litigeagenda, correspondentie in faillissementsprocedures).
Je ondersteunt bij de opvolging van incassodossiers (vb. ingebrekestellingen) en ondersteunt ad-hocadministratie van advocaten en collega's.
Je neemt contact op met schuldeisers bij faillissementen.
Je beheert de e-mails en briefwisseling en bent back-up voor het onthaal indien nodig.
Je zorgt voor het klassement van dossiers en het archief.
Je hebt een grondige kennis van het Nederlands en het Frans, kennis van het Engels is een pluspunt.
De Microsoft-Officepakketten Outlook, Word, Excel en PowerPoint kennen voor jou geen geheimen.
Je bent organisatorisch sterk; als paralegal officer weet je altijd wat waar te vinden is.
Je bent nauwkeurig met een gevoel voor cijfers.
Je ontvangt een vast contract.
Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een aantal extralegale voordelen.
Je wordt tewerkgesteld in een aangename, jong en dynamische werkomgeving met een open bedrijfscultuur.
Een interne opleiding en coaching zorgen voor een snelle en vlotte integratie.
Naast de 20 wettelijke vakantiedagen krijg je ook nog 4 ADV-dagen.
Het advocatenkantoor in Sint-Agatha-Berchem is vlot bereikbaar met de wagen en/of het openbaar vervoer.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.