stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 25/05/2023
Heb je altijd al willen werken als Paralegal Officer ? Draag je discretie hoog in het vaandel? Grijp dan nu je kans en solliciteer zeker op deze vacature via de link op onze website.
Je biedt juridisch administratieve ondersteuning voor de advocaten (opzoekingen, voorbereiding stukkenbundels, beheer litigeagenda, correspondentie in faillissementsprocedures)
Je ondersteunt bij de opvolging van incassodossiers (vb. ingebrekestellingen) en ondersteunt ad-hocadministratie van advocaten en collega's
Je neemt contact op met schuldeisers bij faillissementen
Je beheert de e-mails en briefwisseling en bent back-up voor het onthaal indien nodig
Je zorgt voor het klassement van dossiers en het archief
Je hebt een grondige kennis van het Nederlands en het Frans, kennis van het Engels is een pluspunt
De Microsoft-Officepakketten Outlook, Word, Excel en PowerPoint kennen voor jou geen geheimen
Je bent organisatorisch sterk; als paralegal officer weet je altijd wat waar te vinden is
Je bent nauwkeurig en hebt uitstekende organisatorische kwaliteiten met gevoel voor cijfers
Je ontvangt naast een vast contract, een aantrekkelijk salaris, aangevuld met een aantal extralegale voordelen
Je wordt tewerkgesteld in een aangename, jonge en dynamische werkomgeving met een open bedrijfscultuur
Een interne opleiding en coaching zorgt voor een snelle en vlotte integratie
Naast de 20 wettelijke vakantiedagen krijg je ook nog 4 ADV-dagen
Home Office is niet mogelijk voor deze functie
Het advocatenkantoor in Sint-Agatha-Berchem is vlot bereikbaar met de wagen en/of het openbaar vervoer. Je komt terecht in een stabiele werkomgeving dat kansen op lange termijn biedt.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.