stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 21/11/2023
Ben jij goed in coördineren, organiseren en assisteren? Kan een bedrijf in productie van meubels je boeien? Solliciteer hier voor Management Assistant in Wervik!
Hoe ziet jouw takenpakket eruit als Management Assistant in Wervik?
Je coördineert selectie- en wervingsprocessen in nauw overleg met managers;
Je staat in voor het travelmanagement & agendabeheer van de CEO & zijn partner;
Je zal notuleren tijdens de verschillende vergaderingen & maakt hiervan verslagen op;
Je staat in voor het voorbereiden, organiseren en uitwerken van de directievergaderingen;
Als Management Assistant in Wervik verwachten we het volgende:
Je hebt een bachelor & kan ook enkele jaren relevante ervaring voorleggen;
Je kan vlot werken met MS Office;
Je beheerst het Nederlands, Frans en Engels, kennis Duits is een troef;
Je bent zelfstandig, zelfzeker, communicatief en discreet;
Wat wordt er jou aangeboden als Management Assistant in Wervik?
Je werkt fulltime in een 39 uren week;
’s Ochtends kan je starten tussen 8u en 8u30;
Je ontvangt naast een mooi loon ook nog extralegale voordelen waaronder: groeps- en hospitalisatieverzekering en ecocheques;
Naast jouw wettelijke verlofdagen krijg je ook 10 ADV dagen;
Er is collectief verlof in de zomer: 3 weken in de zomer en 1 week tussen Kerst & Nieuw;
Je komt terecht in een familiale sfeer, in een team die samenwerkt naar een mooi eindresultaat.
Dit bedrijf in Wervik is actief in de meubelsector. Ze zijn zowel nationaal als internationaal actief. Ze hebben een tof en tastbaar product. Samen wordt er gestreefd naar een mooi eindresultaat. Voel jij je aangesproken en wil je graag deel uitmaken van hun team? Solliciteer hier voor Management Assistant en vermeld referentienummer 1715953.
Bright Plus komt naar jou toe! Geen verre verplaatsing naar Kortrijk, maar een fijn kennismakend gesprek bij jou in de buurt.
Op woensdag 22/11/2023 verwelkomen wij jou graag in het Ariane Hotel in Ieper. Met een lekkere koffie in de hand bekijken wij met jou graag de verschillende mogelijkheden.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.