stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 25/05/2023
Als Recruitment Consultant in Mechelen sta je in voor je eigen klantenportefeuille in een specifieke sector, en ga je op zoek naar vaste en tijdelijke oplossingen voor jouw klanten. Je komt er terecht in collegiale omgeving en kan er ownership opnemen. Solliciteer vandaag!
Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
Op termijn kan je extra verantwoordelijkheden opnemen, richting sales en/of richting HR administratie.
In de job van Recruitment Consultant ontvang je onmiddellijk een vast contract van onbepaalde duur. Naast een aantrekkelijk basissalaris geniet je ook nog van een commissieloon. Daarnaast geniet je van bijkomende voordelen:
Je werkt idealiter in een voltijds regime. Een 80% of 90% tewerkstelling is echter ook bespreekbaar. Je werkt volgens een vast uurrooster in een 37,5 uren week. Maandag en vrijdag kan er van thuis uit gewerkt worden. Dinsdag, woensdag en donderdag wordt je op kantoor in hartje Mechelen verwacht.
Dit bedrijf is gelegen te Mechelen-Centrum en actief in de IT Recruitment. Je komt terecht in een klein, hecht team waarbinnen de voertaal Engels is. Hier worden ownerschip, betrokkenheid, verantwoordelijkheidszin en teamplay hoog in het vaandel gedragen. Er wordt elke dag hard gewerkt om de targets te behalen. Dat wordt dan weer beloond met leuke incentives en een fijne groepssfeer!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.