stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 09/11/2023
Voor deze uitdagende job als HR & Payroll Officer in Anderlecht sta je in voor de volledige HR-administratie binnen een dynamisch bedrijf. Ben je gepassioneerd door HR en werk je graag in een internationale omgeving? Hecht je belang aan open en transparante communicatie? Solliciteer dan nu op deze vacature!
Als HR & Payroll Officer ziet jouw takenpakket er als volgt uit:
Je komt terecht in een gevarieerde functie binnen een internationale firma in de chemische sector met mooie kantoren in Anderlecht. De firma is gemakkelijk bereikbaar met de wagen en het openbaar vervoer (vanuit Brussel-Zuid).
Naast een uitdagende functie biedt de klant een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen, eigen aan de sector. Je werkt in een flexibel uurrooster van 40u/week (maandag-vrijdag), waarbij je recht hebt op 12 extra verlofdagen naast de 20 wettelijke verlofdagen. Bovendien werk je in een hecht en stabiel team. Na de opleiding mag er 2 dagen van thuis uit gewerkt worden.
Onze klant biedt continue opleidingen, waarbij er eveneens reële doorgroeimogelijkheden zijn. Deze firma biedt onmiddellijk een vast contract.
Het bedrijf is actief in de Farma/ Chemische sector. Zij zorgen dagelijks voor heel wat transport van medicatie en stoffen.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.