stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 17/11/2023
Vorm jij graag mee het uithangbord van een organisatie en wissel jij daarbij graag administratieve taken af met praktische zaken zoals onthaal en een stukje facility management? Dan is deze uitdagende job als Office Manager wat je zoekt! Je zal voltijds aan de slag gaan binnen een internationale organisatie met vestiging in Tessenderlo die wereldwijd gekend staat om z'n kwalitatieve materialen!
Wat houdt jouw job als Office Manager zoal in?
Voor de job van Office Manager in deze mulitnationale omgeving in Ham herken jij jezelf in onderstaand profiel:
Je beschikt idealiter over een bachelordiploma en hebt al een stevige relevante ervaring op zak binnen Office Management. Je bent vlot in de standaard Microsoft Office toepassingen en hebt een stevige kennis van het Engels. Kennis van andere talen is een plus! Qua persoon ben jij van nature proactief, verantwoordelijk en servicegericht, maar ben je bovenal een sterk organisatorisch talent! Bovendien haal je voldoening uit het leggen van diverse interne en externe contacten en ontferm je je graag over een uitgebreid administratief takenpakket!
Kan jij een aantal puntjes afvinken? Super!
Bovenop het feit dat je in de rol van Office Manager van een allround job bij een internationaal bedrijf in Ham kan uitgaan, kan je ook nog genieten van onderstaande voordelen:
Deze internationale organisatie met een grote afdeling in Tessenderlo staat gekend om z’n stabiliteit. Dankzij het internationale karakter wordt jouw talenkennis dagelijks benut. Je kan hier rekenen op een goede begeleiding en opvolging. Bovendien krijg je voldoende eigen verantwoordelijkheden.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.