stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 07/11/2023
Ben jij commercieel en administratief sterk en hou je ervan om verschillende taken op te nemen als Sales Support Coördinator? Deze job in een internationaal actieve organisatie biedt je heel wat uitdaging en diverse contacten met partners en key accounts! Zin in? Solliciteer nu!
Als Sales Support Coördinator mag je je aan het volgende verwachten:
Voor de job van Sales Support Coördinator in deze multinationale omgeving in Tessenderlo herken jij jezelf in onderstaand profiel:
Je beschikt idealiter over een bachelordiploma en hebt al een eerste relevante ervaring op een commerciële binnendienst op zak. Je bent vlot in de standaard Microsoft Office toepassingen en hebt een stevige kennis van het Engels en Frans en een basiskennis van het Duits. Qua persoon ben jij van nature proactief, service- en oplossingsgericht en haal je voldoening uit het leggen van diverse contacten zowel intern als extern. Je kan prioriteiten stellen en daarbij gemakkelijk het overzicht bewaren.
Kan jij een aantal puntjes afvinken? Super!
Bovenop het feit dat je van een veelzijdige job als Sales Support Coördinator kan genieten bij een internationaal bedrijf in Tessenderlo, kan je ook nog genieten van onderstaande voordelen:
Deze internationale organisatie met een grote afdeling in Tessenderlo staat gekend om z’n stabiliteit. Dankzij het internationale karakter, wordt jouw talenkennis dagelijks benut. Je kan hier rekenen op een goede begeleiding en opvolging. Bovendien krijg je voldoende eigen verantwoordelijkheden.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.