stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 01/12/2023
Wij zijn op zoek naar een Office Coördinator die de volledige administratieve flow van aankoop tot levering behandelt. Je fungeert dus als spilfiguur tussen de interne afdelingen binnen de organisatie.
Als Office Coördinator ben je verantwoordelijk voor volgende zaken:
Voor de job van Office Coördinator in Arendonk ben je een nauwkeurig iemand die oplossingsgericht te werk gaat:
Voor de job van Office Coördinator in Arendonk krijg je verschillende voordelen:
Dit bedrijf is van oorsprong een familiebedrijf maar is internationaal uitgegroeid. The best of both worlds dus! Dankzij het sterke HR beleid bekijken zij de sterktes van elke individu en wordt hier steeds op ingezet. Bovendien werk je in een mooie, moderne omgeving in het groen.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.