stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 07/11/2023
Als Payroll Officer in Moeskroen heb je al enkele jaren ervaring in Payroll. Daarnaast heb je een passie voor HR. Sociale wetgeving kent voor jou geen geheimen. Voel jij je helemaal aangesproken? Solliciteer nu voor deze job!
Jouw takenpakket ziet eruit als volgt:
Je bent verantwoordelijk voor de correcte loonverwerking van A tot Z.
Je zorgt voor de verwerking van personeelsdossiers van begin tot eind.
Je bent het aanspreekpunt voor collega’s en directie, gaande van sociale wetgeving tot interpersoonlijke aspecten.
Je bent de contactpersoon voor externe partners, zoals uitzendkantoren en potentiële kandidaten.
Als Payroll Officer in Moeskroen beschik je over een bachelor en heb je al kennis opgedaan in payroll. Ervaring met payroll-programma’s is een plus. Daarnaast heb je een sterke interesse in HR en sociale wetgeving. Je kan je vlot uitdrukken zowel in het Nederlands als in het Frans.
Je kan zelfstandig werken, maar ook in team en je bent administratief zeer sterk. Je werkt nauwkeurig en oplossingsgericht.
Wat biedt deze internationale organisatie in Moeskroen jou als Payroll Officer?
Een voltijdse vaste job in een snelgroeiend en internationaal bedrijf.
Flexibele uren in een 39-urenweek.
De mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk per week.
Een competitief loon aangevuld met maaltijdcheques en een cafetariaplan vanaf 6 maand.
De mogelijkheid om je voordelig in te schrijven voor een hospitalisatie- en groepsverzekering bij AG Insurance.
30 verlofdagen die vrij in te plannen zijn.
Bij deze job als Payroll Officer, kom je terecht in een snelgroeiende, internationale speler regio Moeskroen actief in de textielsector.
Is deze vacature iets voor jou? Aarzel niet om te solliciteren via de sollicitatielink en vermeld daarbij zeker het referentienummer 1732278.
Neem ook een kijkje op www.brightplus.be voor al onze vacatures en nog zoveel meer.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.