Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 21/11/2023

Management Assistant in Diegem

Ben je administratief sterk en hou je van een variërend talenpakket? Solliciteer dan zeker op deze vacature van Management Assistant in Diegem. Je komt terecht in een groot familiaal advocatenkantoor, waarbij je een dynamisch team zal ondersteunen.

  • Je staat de Management Director en drie management leden bij in hun dagelijkse taken. 
  • Je organiseert vergaderinge/meetings, neemt notules en maakt hier verslagen van.
  • Je doet aan corporate housekeeping op administratief vlak.
  • Je doet aan travel management.
  • Je verzorgt algemene Personal Assistant taken voor de Management Director.
  • Je biedt ondersteuning aan het marcom departement door mee externe events voor clienten te helpen organiseren.
  • Je helpt ook de HR afdeling met de praktische organisatie van interne events zoals personeelsdrink of eindejaarsdrink.

 

Naar wie zijn ze nu juist op zoek in Diegem?

  • Je hebt al een eerste ervaring als Management Assistant of Personal Assistant.
  • Je bent discreet.
  • Je bent Nederlandstalig en spreekt vlot Engels. Kennis van het Frans is een troef.
  • Je bent een flexibel en nauwkeurig persoon.

 

 

Naast een mooi loon kan je ook nog rekenen op onderstaande voordelen.

  • Een vast contract
  • Een voltijdse
  • Een flexibel uurrooster.
  • Maaltijdcheques.
  • Hospitalisatie - en groepsverzekering.
  • Ecocheques.
  • Netto forfaitaire vergoeding.
  • Home Office
     
  • Sector: Advocaat / notaris

De klant heeft al meer dan een eeuw een passie voor intellectuele eigendom. Ze is vandaag wereldleider over
depots van gemeenschapsmerken en staat nationaal aan de top over merken en octrooien. De groep werkt
met 64 adviseurs uit 8 kantoren gesteund door een toegewijd en professioneel administratief team.