stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 01/12/2023
Voor een toonaangevend internationaal bedrijf gevestigd in Oudsbergen zijn we op zoek naar een gedreven HR Business Partner om dit HR-team te versterken. Heb jij ervaring binnen Human Resources? Wil jij graag cruciale rol vervullen binnen een dynamisch team? Solliciteer dan nu voor de job van HR Business Partner Payroll.
Als HR Business Partner Payroll ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan cruciale HR-taken, waaronder:
Tijdsregistratie: Beheer van tijdsregistratiesystemen en efficiënte verwerking van werktijden.
Loonsverwerking: Zorg voor nauwkeurige en tijdige salarisverwerking en beloningszaken.
Verzuimbeheer: Actieve monitoring van ziekteverzuim en betrokkenheid bij re-integratietrajecten.
Ondersteuning van expats: Bied begeleiding aan expatriates bij hun overgang naar Oudsbergen, inclusief visum- en vergunningsassistentie.
HR-projecten: Je neemt deel aan diverse HR projecten waaronder het implementeren van nieuwe HR tools & processen, de optimalisatie van Compensation & Benefits, etc
Jij bent een pro actieve en zelfstandige HR-professional met een diploma in HR-management of een verwant vakgebied. Verder heb/ben jij:
Minimaal 6 jaar relevante ervaring.
Diepgaande kennis van HR-processen en -wetgeving/
Ervaring met tijdsregistratiesystemen en loonsverwerking.
Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.
Wat mag je verwachten als HR Business Partner Payroll?
Je kan rekenen op een uitdagende en stimulerende werkomgeving binnen een internationale setting. Je hebt de mogelijkheid om actief deel te nemen aan diverse HR-projecten en je carrière verder te ontwikkelen. Enkele concrete voordelen:
Een aantrekkelijk salaris aangevuld met maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering voor het ganse gezin, groepsverzekering, privé ongevallenverzekering, nettovergoeding en een gsm incl abonnement.
De mogelijkheid om tot 50 % van de tijd van thuis te werken.
Het glijdende uurrooster met flexibele werktijden is een extra meerwaarde aan de job.
Internationaal actief en gekend bedrijf te Oudsbergen. Een firma die zich zeer sterk inzet voor de werknemer en het lange termijn verhaal garandeert met veel doorgroeimogelijkheden.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.