stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 04/12/2023
Ben jij een administratieve duizendpoot met een sterke zin voor organisatie? Dan is deze job als Allround Administratief Medewerker bij een voedselverwerkend bedrijf in Moeskroen zeker iets voor jou! Solliciteer nu!
Jouw gevarieerd takenpakket ziet er als volgt uit:
Je staat in voor het onthaal en bent het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers
Je staat rechtstreeks in contact met binnenlandse klanten en verwerkt orders in ons ERP-systeem
Je biedt ondersteuning aan de HR-afdeling. Hierbij ga je de gepresteerde uren van de medewerkers opvolgen en verzorg je het onthaalbeleid van nieuwe medewerkers
Voor alle bovenstaande taken sta je ook in nauw contact met andere afdelingen
Ben jij de multitasker die we zoeken? Dan beschik je als Allround Administratief Medewerker in Moeskroen over volgende eigenschappen:
Je hebt een goede kennis van MS Office. Kennis van andere programma’s is een pluspunt.
Je kan zelfstandig en oplossingsgericht werken, maar bent tegelijk een echte teamplayer.
Je kan moeiteloos schakelen tussen verschillende taken en krijgt er energie van.
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Frans.
Wat heeft dit bedrijf in Moeskroen te bieden voor jou?
Als Allround Administratief Medewerker krijg je een marktconform loon aangevuld met mooie extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en een hospitalisatieverzekering.
Je werkt fulltime in een 39h-week waarbij je 6 ADV-dagen opbouwt.
Maandag tot donderdag werk je van 8h30 -17h, op vrijdag kan je een uurtje vroeger stoppen.
Je kan je verlof vrij inplannen na overleg met de collega’s.
Je kan geregeld rekenen op een etentje of afterwork met de collega’s.
In dit bedrijf in Moeskroen heerst een warme en familiale sfeer waar tijd gemaakt wordt voor een afterwork of een etentje onder collega’s. Wil jij graag deel uitmaken van dit team en je skills als administratieve duizendpoot verder ontwikkelen? Aarzel niet en solliciteer hier! Vermeld ook zeker referentienummer 1753958.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.