stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 01/12/2023
Wil je graag werken in een ambitieus kantoor uit de vastgoedsector? Hou jij van een gevarieerd takenpakket met zowel klantencontact als administratieve taken? Ben jij in het bezit van een bachelor én heb je relevante ervaring? Solliciteer dan nu voor deze job Management Assistant Vastgoed in Beringen.
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten en nieuwe leads.
Je voert diverse administratieve taken uit zoals het agendabeheer van de CEO het oplijsten van diverse documenten.
Je ben verantwoordelijk voor de volledige administratieve onderbouw van het sales departement.
Je organiseert interne en externe vergaderingen en events.
Wat verwachten we van jou voor deze job als Management Assistant Vastgoed in Beringen? Naast een bachelor diploma én relevante ervaring bezit je de volgende eigenschappen:
Je bent ondernemend en houdt van diverse klantencontacten.
Je spreekt perfect Nederlands, maar kan je ook behelpen in het Frans en Engels.
Je zet graag je tanden in nieuwe projecten en stelt je hierin flexibel op.
Wat mag je naast een marktconform loon verwachten voor deze job als Management Assistant Vastgoed in Beringen?
Een voltijdse en veelzijdige functie in een dynamisch familiebedrijf in volle groei
Een team vol toffe collega’s die houden van open communicatie
Een glijdend uurrooster met de mogelijkheid tot thuiswerk
Een mooi aanbod aan extra legale voordelen
Een verlof aanbod van 32 dagen, inclusief het jaarlijkse bouwverlof.
Bouw jij mee aan een snelgroeiend familiebedrijf in Beringen met unieke nieuwbouwprojecten en versterk je dit fantastisch team?
Is deze vacature niks voor jou? Geen zorgen! Kom op 29 november naar ons pop-upkantoor in Dilsen-Stokkem en ontdek welke jobs wij nog voor jou in petto hebben!
Voor meer informatie, neem een kijkje op onze website!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.