Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 09/11/2023

Management Assistant - thuiswerk in Antwerpen

Als Management Assistant ondersteun je de directeur met tal van taken, maar denk je tegelijkertijd ook beleidsmatig mee. Je takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Je beheert de agenda van de directeur voor zijn activiteiten binnen het bedrijf.
  • Je behandelt de briefwisseling en mailverkeer.
  • Je staat in voor de telefonie, neemt boodschappen aan en volgt ze op.
  • Je plant afspraken en meetings en je notuleert bij vergaderingen. Belangrijk om te weten is dat deze vergaderingen doorgaans in het Frans doorgaan.
  • Je verdiept je verder in de materie en je baant je een weg door wetgevende en juridische lectuur. Op basis van de vergaarde informatie durf je ook verdere stappen voorstellen of ondernemen.
  • Kortom, je bent voor de federale directeur een steun en toeverlaat en je ondersteunt hem waar je kan.
  • Je hebt een bachelordiploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring. Een juridische opleiding is zeker een plus, zodat je met gemak een weg kan banen door de wetteksten.
  • Je hebt al een aantal jaar ervaring als Management Assistant, Personal Assistant, Office Manager of je hebt al ervaring in een een beleidsmatige rol. Ervaring in de medische sector is sowieso een troef.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans. Frans is de voertaal van het bedrijf, dus je kan vlot notuleren in het Frans tijdens vergaderingen.
  • Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je kan vlot zelfstandig werken, maar je wordt ook blij als je anderen kan ontzorgen.
  • Je kan vlot werken met MS Office.
  • Je bent organisatorisch sterk en zorgt ervoor dat voor de federale directeur gestroomlijnd verloopt.
  • Je komt terecht in een kleinere organisatie, met een aantal medewerkers op Linkeroever en ook een aantal in Brussel.
  • Het gaat in princpe om een fulltime functie. 
  • Je werkt 38u per week, van half 9 tot 17u, maar dit is zeker flexibel te bekijken.
  • Je kan 2 à 3 dagen van thuis uit werken en 1 à 2 dagen werk je dan samen met je collega's op kantoor. Soms verplaats je jezelf naar het kantoor in Brussel.
  • Je hebt recht op 30 vakantiedagen.
  • Naast het brutoloon zijn er ook nog maaltijdcheques van 8 euro, ecocheques, een 13e maand,....
  • Het bedrijf is te bereiken met het openbaar vervoer, mits een wandeling. Uiteraard kan je er ook vlot geraken met het eigen vervoer.
  • Sector: Andere

Onze klant is een kleine, maar stabiele organisatie. 

Je krijgt de mogelijkheid om 2 à 3 dagen van thuis uit te werken.