stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 25/11/2023
Ben jij op zoek naar een job waar je jouw administratieve en communicatieve vaardigheden kan inzetten? Als Office Manager in Mechelen kom je in een flexibele en collegiale omgeving terecht. Solliciteer vandaag!
Als Office Manager ziet jouw takenpakket er als volgt uit:
In de job van Office Manager ontvang je een aantrekkelijk salaris dat nog aangevuld wordt met maaltijdcheques van €8. Hierbij kom je op voltijdse basis terecht in een 38-uren week maar 4/5e of deeltijds is echter ook bespreekbaar.
Op voltijdse basis geniet je van 20 vakantiedagen waarbij het bedrijf gebonden is aan 3 weken colllectief verlof in juli en 1 week tussen kerst & Nieuw. Dit is wel bespreekbaar. Je werkt dagelijks van 8u tot 16u maar ook dit is bespreekbaar.
Thuiswerk is bespreekbaar.
Deze organisatie gelegen in Mechelen is actief in de bouwsector. Ze leggen de focus op open communicatie en binding met hun klanten en werknemers op lange termijn. Je komt terecht in een work hard, play hard omgeving waar er ruimte is voor groei en je zeker de nodige flexibiliteit krijgt.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.