stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 02/12/2023
Als jij een organisatorisch talent bent die het belang begrijpt van anticiperen in een ondersteunende functie en op zoek is naar variatie in het takenpakket, dan is deze job in Brussel ideaal voor jou. Je komt terecht in een unieke werkomgeving die een grote maatschappelijke meerwaarde biedt. Interesse in deze vacature? Solliciteer snel!
Als Management Assistant sta jij (onder meer) in voor volgende taken :
Wat maakt jou een uitstekende Management Assistant?
Je kan terugvallen op jouw eerdere ervaring in een gelijkaardige functie waardoor je niet enkel in teamverband, maar ook zelfstandig kan werken. Je hebt een uitstekende talenkennis Nederlands en Frans en beschikt over een stevige basis in het Engels. Dankzij jouw diplomatie worden moeilijke situaties tot een goed einde gebracht en jouw verantwoordelijkheidszin, assertiviteit en maturiteit zorgen voor tijdig afgewerkte taken.
In ruil kan jij rekenen op :
een voltijds (40uur) vast contract met een aantrekkelijk loon én tal van andere voordelen:
Daarnaast hecht jouw toekomstige werkgever belang aan een prima werk-privébalans door het aanbieden van flexibele werkuren, minstens 42 verlofdagen per jaar en 2 dagen per week thuiswerk.
Je komt terecht in een unieke werkomgeving waar duurzaamheid centraal staat. Het bedrijf is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer, zowel de trein als de metro.
Interesse in deze vacature als Management Assistant? Bezorg ons dan snel jouw cv via de sollicitatieknop en vermeld hierbij zeker het referentienummer 1763120.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.