stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 01/12/2023
Ben jij op zoek naar een uitdagende en veelzijdige functie in een groeiend bedrijf? Hou je van een gevarieerd takenpakket en de mogelijkheid om je eigen stempel te drukken? Je komt terecht in een warme bedrijfscultuur en een ondersteunende werkomgeving. Iets voor jou? Solliciteer nu voor de job van Sales & Office Assistant in Lummen!
Jij zal samen met je collega's instaan voor volgend gevarieerd takenpakket
Jij maakt offertes op maakt en volgt deze mee op
Je verwerkt orders op een snelle en efficiënte manier en alle bijhorende administratie en facturatie
Je staat veelvuldig in contact met externe partijen, waaronder klanten en leveranciers.
Je staat mee in voor de correcte behandeling van de CRM date.
Je staat mee in voor de planning van trainers, consultants en trainingrsuimtes.
Je volgt mee de mailbox op waardoor je mee instaat voor ad hoc taken.
Wat is er belangrijk voor deze job als Sales & Office Assistant in Lummen?
Ervaring en denkkracht: Heb je ervaring in een soortgelijke functie, of ben je een persoon die snel leert en actief meedenkt om werk naar een hoger niveau te tillen? We zoeken iemand die niet alleen uitvoerend werkt, maar ook proactief meedenkt.
Taalvaardigheid: Een goede beheersing van zowel het Frans als het Nederlands, met sterke communicatieve vaardigheden, is essentieel voor deze rol.
Flexibiliteit en hands-on mentaliteit: Je takenpakket is gevarieerd, dus we verwachten een flexibele en hands-on persoonlijkheid
Kennis van MS Office en ERP-pakketten is een pluspunt of je hebt snel inzicht in deze systemen.
Wat krijg je hiervoor in de plaats?
Mogelijkheid tot zowel een voltijdse als 4/5e invulling van de functie.
Bespreekbare home office mogelijkheden.
Competititief brutoloon aangevuld met extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, sociaal abonnement en thuiswerkvergoeding.
Een warme bedrijfscultuur en ondersteunende werkomgeving.Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Je komt terecht in een internationale groep met sterke groeipotentie. Er heerst een familiale bedrijfscultuur met een open en warme sfeer. Je krijgt de mogelijkheid om te werken met toonaangevende producten.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.