stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 02/11/2023
In dit internationaal bedrijf is de zoektocht naar een Customer Support Officer gestart. Geef je graag technisch advies en hou je B2B klanten volledig op de hoogte over hun bestellingen? Solliciteer dan nu!
Als Customer Support Officer ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor:
De opvolging van de klant orders, jij weet perfect wanneer ze hun bestelling kunnen verwachten
Het geven van advies, heeft de klant nog een vraag, jij beantwoord ze graag!
Je verzorgt alle productinformatie en geeft inlichtingen over prijzen, levertijden…
Je informeert je over de laatste innovaties en technologie en zorgt dat zowel intern als extern iedereen op de hoogte is.
Wat wordt er van je verwacht als Customer Support Officer?
Je bent in het bezit van een Bachelor diploma, of kan een relevante werkervaring voorleggen
Je communiceert buiten het Nederlands ook vlot in het Frans en kan je ook uitdrukken in het Engels
Je bent zowel vlot met MS-Office en hebt al gewerkt met een ERP systeem
Je hebt een interesse voor techniek, maar wat je nog niet kent, leer je ter plaatste
Jij start je dag in de file? Geen probleem, de glijdende werkuren maken dat je gewoon wat later kan vertrekken 's ochtends. Ook kan je in overleg met je collega's tot 2 dagen per week van thuis uit werken. Bij deze internationale speler in Zonhoven heb je buiten het marktconforme loon ook recht op een heel aantal extralegale voordelen. In deze voltijdse job werk je 39.5uur per week en bouw je jaarlijk 10,5ADV dagen op. Maar ook maaltijdcheques, een groepsverzekering en hospitalisatieverzekering vullen jouw loon nog aan.
Deze internationale speler is gespecialiseerd in verwarming en koeling.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.