stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 09/12/2023
Ben jij een administratieve duizendpoot die energie krijgt van een uitdagende en gevarieerde job als Management Assistant? Dan hebben wij de ideale job voor jou bij deze projectontwikkelaar in Kortrijk. Solliciteer nu!
Jouw takenpakket als Management Assistant in Kortrijk is zeer gevarieerd:
Je verzorgt de loonadministratie en bent eerste aanspreekpunt voor medewerkers
Naast de rekruteringen ben je verantwoordelijk voor het onboarding en offboarding proces
Het wagenparkbeheer is jouw verantwoordelijkheid
Je staat in voor het agendabeheer en bereidt meetings zorgvuldig voor
Je wordt allround ingezet voor de administratieve ondersteuning van het management
Ben jij de ideale Management Assistant?
Je bent in het bezit van een Bachelor diploma of kan rekenen op enkele jaren ervaring
Je bent een echte talenknobbel. Français? Pas de problème! English? That’s great!
Als Management Assistant in Kortrijk ben je een echte plantrekker en deins je niet terug voor een uitdaging
Wat krijg je hiervoor in de plaats?
Als Management Assistant in Kortrijk kan je rekenen op een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen. Zo kan je rekenen op een groepsverzekering, laptop, een vergoeding voor gsm + gsm-abonnement
Je komt terecht in een 39u week en bouwt 6 extra ADV-dagen op
Tijdens de zomer kan je rekenen op 3 weken collectief verlof! Ook tussen kerst en nieuw kan je genieten van een weekje verlof
Een groeiende familiale KMO die jou heel wat mogelijkheden biedt.
Deze projectontwikkelaar in Kortrijk is een gezellig en familiaal bedrijf dat voornamelijk de focus legt op kantoren en residentiële woningen in heel België. Bij deze projectontwikkelaar krijg je als Management Assistant veel verantwoordelijkheid en vrijheid. Is dit jouw droomjob? Solliciteer dan snel op onze website en vermeld referentienummer 1768590.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.