Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 10/11/2023

Office Manager in Sint-joost-ten-node

Als jij op zoek bent naar een functie waar je zowel administratief ondersteunend als hands-on te werk kan gaan, dan is deze vacature als Office Manager he-le-maal voor jou weggelegd! Jouw werkomgeving is centraal gelegen in Brussel en biedt een belangrijke maatschappelijke meerwaarde. Interesse? Solliciteer dan zeker via onderstaande knop!

Als Office Manager vind je (onder andere) volgende taken terug in jouw takenpakket:

  • Je biedt ondersteuning aan twee directieleden.
    Dankzij jouw administratieve skills is hun agenda steeds duidelijk georganiseerd, zijn (interne en externe) vergaderingen tot in de puntjes voorbereid en verlopen hun (buitenlandse) verplaatsingen naadloos. 
     
  • Je staat in voor het goede beheer van het gebouw en de kantoren. 
    Dankzij jouw proactiviteit en hands-on aanpak kunnen alle medewerkers efficiënt aan de slag met het juiste materiaal op een goed georganiseerde en functionerende werkplek. Je bent ook hun eerste aanspreekpunt indien er zich problemen voordoen. 
     
  • Je ontwikkelt een facilitair beleid (werkplekinrichting en -uitrusting, onthaal, gebouw, inkoop), zowel op strategisch niveau voor de organisatie, als op praktisch niveau voor elke collega. 

Wat maakt van jou de juiste match voor deze job? 

Je bent tweetalig in het Nederlands en Frans en kan je ook uitdrukken in het Engels. Collega's kunnen rekenen op jouw ondersteuning en dankzij jouw organisatorisch talent en proactiviteit wordt het gebouw correct beheerd. Jouw administratieve skills zorgen voor een ontlasting van verantwoordelijkheid van de directieleden.  

Wat kan jij van ons verwachten? 

  • Een voltijdse betrekking (40u /week), met de mogelijkheid tot thuiswerk. 
  • Een verloningspakket dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdchèques, groepsverzekering,...).
  • Een werkgever met aandacht voor jouw work-life balance dankzij flexibele werkuren. 
  • Je krijgt de mogelijkheid om te groeien dankzij een breed aanbod aan opleidingen. 
  • Je komt terecht in een boeiende en stimulerende werkomgeving met een belangrijke maatschappelijke impact.
  • Sector: Non Profit

Je komt terecht in een unieke werkomgeving in Brussel die zeer toegankelijk is met het openbaar vervoer. Deze onderneming heeft een grote positieve maatschappelijke impact. 

Interesse? Vragen? Geef ons dan zeker een seintje en vermeld het referentienummer 1768734.