stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 10/11/2023
Als jij jezelf omschrijft als een administratieve duizendpoot en je komt graag terecht in een dynamische job, ben jij de ideale Administratief medewerker voor deze organisatie in Wielsbeke! Solliciteer vandaag nog!
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Als Administratief medewerker is je kerntaak procesopvolging van A-Z.
Je takenpakket is heel divers. Zowel rond klanten, het productengamma en interne processen verzorg jij allround administratieve taken.
Je verwerkt aanvragen en kijkt proactief uit naar de gepaste leveranciers.
Je bent het aanspreekpunt voor zowel interne als externe partijen en waarborgt daarbij strikte timing.
Rekenkundig ga je aan de slag met offertes en berekeningen.
Ben jij dé Administratief medewerker die het team in Wielsbeke terug vervolledigt?
Als ideaal Administratief medewerker in Wielsbeke behaalde je minstens een bachelorsdiploma.
Administratie kent geen geheimen voor jou. Je werkt proactief en efficiënt met een kritisch oog.
Je hebt analytisch inzicht en gaat volgens de juiste prioriteiten gestructureerd aan de slag.
Nederlands en Engels kan jij vlot professioneel inzetten. Daarnaast ook kennis van het Frans? Streepje voor!
Een dynamisch takenpakket schrikt je niet af. Je stelt je flexibel op en hanteert altijd een scherpe focus.
Wat jij terugkrijgt in deze job in Wielsbeke?
Als Administratief medewerker in Wielsbeke werk je met een vast contract op voltijdse basis.
Je krijgt de mogelijkheid tot 2 dagen per week thuiswerk.
Deze internationale organisatie hecht belang aan duurzaamheid en groei. Net zoveel als aan jouw persoonlijke ontwikkeling aan de hand van levenslang leren.
De organisatie hanteert een sterk ‘coaching on the job’ beleid.
Een fijne werkcultuur waar initiatief nemen gestimuleerd en aangemoedigd wordt.
Deze internationale speler in Wielsbeke is een specialist in vloerbekleding. De organisatie staat voor duurzaamheid en ontwikkeling. Neem zeker contact op via 056 25 29 22 en verwijs naar het referentienummer: 1768837. Wie weet ben jij de Administratief medewerker die het team terug vervolledigt!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.