Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 10/11/2023

Internal Sales medewerker in Wijnegem

Als administratieve medewerker - internal sales ben je mee dé draaischijf van het bedrijf. Zo zorg jij voor een uitstekende klantenrelatie in samenwerking met jouw collega’s en een zorgeloze levering voor de klant.

Hoe jouw dagen eruit zien? Onderstaand takenpakket geeft je al een eerste indruk:

  • Je staat in voor de eerstelijns telefonie en je staat zowel klanten als leveranciers te woord. 
  • Je verzorgt de orderverwerking.
  • Je volgt leveringen op van A tot Z. Je behartigt elke bestelling, vanaf de offerte tot en met de levering én facturatie. 
  • Jij zorgt ervoor dat alles administratief in orde is voor zowel inkomende als uitgaande zendingen.
  • Jij zorgt ervoor dat alle klantengegevens correct zijn genoteerd in het CRM-systeem
  • Je bent bereid om elke 8 weken een wachtdienst uit te voeren, zodat je samen met je collega's ervoor zorgt dat dringende zaken snel opgepikt kunnen worden.

Kortom, een gevarieerde functie waarbij je administratie afwisselt met voldoende contacten, binnen een fijn team. 

  • Je hebt al een mooie ervaring opgebouwd in een gelijkaardige functie als customer service medewerker, sales assistant, commercieel bediende, logistiek bediende, administratief bediende,... 
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en ook een zeer goede kennis van het Frans en het Engels. Ze hebben namelijk ook een kantoor in Frankrijk en zijn internationaal actief.  
  • Je werkt klantgericht en je houdt ervan om klantenrelaties op te bouwen en te onderhouden.
  • Je bent flexibel ingesteld en je vindt het vanzelfsprekend dat jij ook om de 8 weken eens de wachtdienst voor je rekening neemt. Het bedrijf moet namelijk 24/7 bereikbaar zijn in geval van nood of panne. 
  • Je bent stressbestendig en je laat je niet uit je lood slaan door last minute wijzigingen of problemen. Je gaat dan in volle focus op zoek naar de juiste, passende oplossing.
  • Teamwork staat jou op het lijf geschreven, maar je kan ook zelfstandig je plan trekken. Je springt met plezier bij waar het nodig is.
  • Je komt terecht in een internationaal bedrijf dat door de jaren heen sterk gegroeid is.
  • Je komt terecht in een bedrijf waar er een familiale sfeer heerst, en waar iedereen elkaar helpt en betrokken is.
  • Daarbovenop kan je werken in een heel fancy kantoor.
  • Je werkt fulltime, 40u per week. De uren zijn in overleg met je collega's nog te bespreken, in functie van permanentie.
  • Je hebt recht op 32 vakantiedagen, die je vrij kan opnemen, na overleg met je collega's.
  • Naast het brutoloon, de fijne collega's en de mooie werklocatie krijg je ook nog een aantal extra legale voordelen zoals maaltijdcheques van 5,58 euro, een groepsverzekering, een gsm abonnement, ... 
  • Er is parking voorzien als je met het eigen vervoer komt. Het bedrijf is ook bereikbaar met de bus, mits een kleine wandeling.
  • Sector: Andere

Je 100% thuisvoelen op je werk? Dan is dit dé job voor jou. Bij deze firma werk je in een familiale sfeer en heb je een uitdagend takenpakket.