Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 28/02/2024

Management Assistant in Elsene

Droom jij ervan om een advocatenkantoor administratief te ondersteunen? Dan ben je hier op het juiste adres! Je gaat hier voor een team van tien advocaten werken in Elsene. Geboeid door deze vacature? Solliciteer dan nu!

Jouw takenpakket als Management Assistant bestaat onder meer uit het volgende:

  • Je gaat documenten voorbereiden en aanpassen, hiervoor is een zeer goede kennis van Word en PowerPoint vereist;
  • Je moet opdrachtbevestigingen opstellen;
  • Je zorgt voor de facturering, wat een belangrijk deel is van jouw takkenpakket;
  • Je moet herinneringen sturen naar klanten;
  • Je moet doorgeven aan de receptioniste wat er geboekt moet worden bij reizen;
  • Je zorgt voor de agendabeheer;
  • Je gaat vertalingen nakijken;
  • Je moet vergaderingen voorbereiden.

What about you?

  • Je bent drietalig (Nederlands, Frans en Engels);
  • Je leert makkelijk nieuwe systemen aan;
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office;
  • Je kunt prioriteiten stellen en communiceert op een duidelijke manier.

What is in it for you?

  • Een voltijdse job in een 38-uren werkweek;
  • Een marktconform salaris aangevuld met tal van extralegale voordelen;
  • Maaltijdcheques;
  • Ecocheques;
  • Vergoeding woon-werkverkeer;
  • Vanaf het moment dat je vast in dienst komt: groeps- en hospitalisatieverzekering;
  • Vaste uren;
  • Thuiswerk mogelijkheden;
  • Parkeermogelijkheden;
  • ...
  • Sector: Advocaat / notaris

Je komt terecht in een internationaal full-service advocatenkantoor met 25 kantoren in 13 verschillende landen, verspreid over 3 continenten met meer dan 2220 advocaten en medewerkers.

Geboeid door deze vacature als Management Assistant? Bezorg ons dan snel jouw cv via de sollicitatieknop en vermeld hierbij zeker het referentienummer 1773855.