Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 29/01/2024

Administratief Bediende - Thuiswerk in Berchem (antwerpen)

Als Administratief Bediende ben jij de spilfiguur in dit bedrijf wat betreft planning, communicatie en administratieve opvolging. Jouw planning is minutieus uitgedacht en jouw organisatorische skills zijn eersteklas, want jij wordt als het ware de levende agenda van het bedrijf. Daarbovenop zal je met je proactieve aanpak de continuïteit van het bedrijf garanderen. Het bedrijf is gelegen in Wilrijk. Je komt terecht in een collegiaal en dynamisch team, daarbovenop is thuiswerk mogelijk, waardoor je een goede work-life balans ervaart.

  • Je behandelt vragen waarbij je rekening houdt met de wensen en noden van alle partijen.
  • Je beheert de planning, waarbij je als tussenpersoon ook alle betrokken partijen op de hoogte houdt.
  • Je zorgt ervoor dat voor de meetings alle nodige materialen aanwezig zijn.
  • Je beheert de agenda en verschillende mailboxen en volgt de dossiers van A tot Z op.
  • Je behoudt het overzicht van alle bedrijfsgerelateerde activiteiten en stelt op basis daarvan voorstellen op voor de continuïteit en verbetering van de organisatie.
  • Met jouw communicatieve en klantgerichte aanpak tover je een lach op ieders gezicht.
  • Je hebt een proactieve aanpak en bent een planner en organisator in hart en nieren.
  • Je kan goed prioriteiten stellen.
  • Je weet het overzicht te bewaren en laat je niet afschrikken door stressvolle situaties.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een vlotte kennis van het Frans en Engels.
  • Jouw persoonlijkheid zou je kunnen beschrijven als ‘diplomatisch, tactvol, en empathisch’.
  • Je werkt graag zelfstandig en je kan assertief zijn wanneer nodig.
  • Je gaat voltijds aan de slag, 39,5u/week
  • Je ontvangt een aantrekkelijke verloning aangevuld met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, kilometervergoeding, laptop, ...
  • Je hebt de mogelijkheid op te starten tot 9u en thuis te werken.
  • Je komt terecht in een omgeving met een vlakke structuur
  • Je gaat in tandem werken met een zeer fijne collega. 
  • Je krijgt de ruimte om initiatief te nemen en te organiseren.
  • Sector: Andere

Dit bedrijf is een heel toffe organisatie dat vlot bereikbaar is met het openbaar vervoer en ook voldoende parking heeft. Er heerst een dynamische werkomgeving, waarin je steeds jezelf kan zijn. Open communicatie en collegialiteit zijn waarden die dit bedrijf hoog in het vaandel houdt.