Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 28/12/2023

Customer Support Administrator in Dilsen-stokkem

Ben jij gepassioneerd door klantgericht werken en blink je uit in nauwkeurige administratieve taken? Zoek je naar een kans in een internationaal bedrijf met een open en familiaire sfeer? Dan is deze job als Customer Support Administrator in Dilsen-Stokkem precies wat je zoekt! Solliciteer vandaag nog!

Als Customer Support Administrator ben je verantwoordelijk voor de logistieke administratie en het klantenbeheer van dit bedrijf in Dilsen-Stokkem. Jouw taken omvatten onder andere:

  • Je voert orders in van Europese dealers in Navision en zorgt voor orderbevestigingen en opvolging tot goedkeuring.
  • Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden van picklijsten, coördineren van verzendingen, inclusief ophaalbevestigingen en bijbehorende administratie.
  • Je beheert de orders voor kantoormateriaal en verpakkingen, waarbij de voorraad en bestellingen worden bijgehouden.
  • Het regelen van reisarrangementen en het plannen van meetings behoort ook tot jouw takenpakket.

Geleidelijk aan ga je de verantwoordelijkheid nemen over het beheer van de vaste klanten, inclusief het onderhouden van deze relatie.

Ben jij de Customer Support Administrator die wij zoeken voor het bedrijf in Dilsen-Stokkem? Dan zijn dit onze verwachtingen van jou:

  • Je hebt minimaal een bachelordiploma. Kan je ervaring voorleggen, dat is zeker een pluspunt!
  • Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels. Heb je hiernaast ook nog kennis van Duits of Spaans? Dan heb je een streepje voor!
  • Je beschikt over sterke computervaardigheden en kan overweg met programma’s zoals outlook en Navision.
  • Jij bent een echte plantrekker die graag verantwoordelijkheid opneemt en oplossingsgericht te werk gaat.

Wat staat er tegenover?

  • Een aantrekkelijk loonpakket dat wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques en een loonbonus.
  • Met een werkweek van 40 uur heb je de mogelijkheid om jouw wettelijke verlofdagen aan te vullen met ADVdagen.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken.
  • Je wordt onderdeel van een familiaal bedrijf dat actief is in een luxesector, waar een warme en ondersteunende sfeer heerst.
  • In dit internationale bedrijf krijg je volop kansen om persoonlijk te groeien en je vaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Sector: Andere

Het bedrijf waarbij je solliciteert is een internationaal gekend bedrijf dat zich in het luxesegment specialiseert.