Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 07/02/2024

Dossierbeheerder in Mechelen

Ben jij op zoek naar een klantgerichte functie binnen de vastgoedsector? Als Dossierbeheerder in Mechelen beheer je een gevarieerd takenpakket en kom je terecht in een collegiale en flexibele omgeving. Solliciteer meteen!

Jouw takenpakket onder de loep:

  • Je staat in voor het opvolgen van schade-, verkoop- en verzekeringsdossiers
  • Je beheert de inkomende telefoons en mails en ontlast klanten in hun dossier
  • Je zorgt voor de juiste documentatie zodat bewijsmateriaal steeds voorradig is
  • Ook bij urgente interventies zorg jij voor de juiste opvolging, én dus ook oplossing
  • Je ondersteunt de boekhouding op administratief vlak
  • Je bereidt meetings voor
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en bent vlot in het Frans 
  • Je hebt reeds een eerste administratieve ervaring opgebouwd en hebt bovendien ook interesse in de vastgoedsector
  • Je bent verantwoordelijk, stressbestendig en werkt uiterst nauwkeurig
  • Door jouw leergierige ingesteldheid ben je breed inzetbaar

In de job van Dossierbeheerder ontvang je, na een geslaagde interim-periode een contract van onbepaalde duur. Hierbij ontvang je een aantrekkelijk salaris dat je, in overleg, nog kan aanvullen met extralegale voordelen die voor jou belangrijk zijn.

Verder kom je terecht in een voltijdse tewerkstelling van 38u per week. Hierdoor heb je recht op 20 wettelijke vakantiedagen die je volledig vrij kan inzetten. Het uurrooster is bespreekbaar met je rechtstreekse collega. 

  • Sector: Andere

Deze organisatie is actief als syndicus over heel Vlaanderen en Brussel. Je komt terecht in een collegiale omgeving waardoor er elke dag wel gelachen wordt op de werkvloer. Samen met een hecht team sta je klaar voor alle eigenaars van de verschillende mede-eigendommen.