Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 29/03/2024

Office Assistant in Antwerpen

In deze job als Office Assistant ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten in het hogere marktsegment. Met de glimlach verwelkom jij iedereen en ben jij het gezicht en de stem van de onderneming.

Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Je ontvangt de klanten op kantoor en biedt hen op professionele manier hospitality aan.
  • Je staat klanten te woord via telefoon: je probeert hen zelf verder te helpen, je plant afspraken in, je volgt afspraken op wanneer nodig …
  • Je beheert de agenda voor verschillende collega’s.
  • Je ondersteunt de collega’s met administratieve taken zoals b.v. contracten of andere documenten doormailen, klassement, …
  • Je bent verantwoordelijk voor het office management.

Wie ben jij als office assistant?

  • Je hebt een aantal jaren relevante ervaring.
  • Je communiceert zeer vlot en correct in het Nederlands en ook Engels schrikt je niet af.
  • Je hebt een goede kennis van de gangbare MS Office programma's.
  • Je bent zeer discreet en punctueel.
  • Je kan zelfstandig werken en je werkt graag in een rustige, stabiele omgeving.
  • Je bent een echte teamplayer en gaat klantgericht te werk.
  • Je neemt initiatief en leert daarnaast ook graag bij.

 

  • Je werkt bij een toonaangevend bedrijf in het hogere marktsegment.
  • Een gevarieerd, uitdagend takenpakket met contacten.
  • Een prachtige werkplek in het centrum van Antwerpen, parking is voorzien.
  • Een marktconform salaris met extra legale voordelen.
  • Je werkt van 9u tot 17u30, 38u/week, eventueel 4/5 is ook een optie.
  • Home office is niet mogelijk door het hospitality luik.
  • Sector: Andere

Je werkt in een prachtig bedrijf actief in de bank sector.