Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 02/03/2024

Financial Assistent in Leuven

Heb je een passie voor het uitvoeren van administratieve en financiële taken? Wil je de efficiente werking van de business unit bevorderen? Dan kan de rol van Financial Assistent wel eens op jouw lijf geschreven zijn!

· Het administratief en financieel opvolgen van contracten in SAP en FMIS;

· Je ondersteunt de Contract- en Business Managers in de voorbereiding van maandelijkse project- en business reviews;

· Je volgt facturatie en cashflow op. Je neemt hier ook contact voor op met klanten;

· Je hebt contact met al de Contract Managers om al de cijfers te consolideren;

 

· Je beschikt over een bachelor in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring;

· Je hebt kennis en kan werken met de verschillende MS-Office (Excel, Teams, Outlook); ervaring met SAP is een meerwaarde;

· Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Frans (zowel mondeling als schriftelijk);

· Je bent iemand die initiatief neemt en proactief te werk gaat;  

 

Wat kan je verwachten?

· Een vast contract van onbepaalde duur voor een voltijdse tewerkstelling van 40u per week;

· Een marktconform loon met extralegale voordelen (Maaltijdcheques, smartphone + abonnement, laptop, hospitalisatie- en groepsverzekering, etc);

· 1 dag/week thuiswerken is mogelijk;

· 20 Verlofdagen + 12 ADV dagen;

· Een job die je voldoening geeft in een stabiele, dynamische en geëngageerde onderneming;

· Een gezonde balans tussen je werk en privéleven;

  • Sector: Industrie

 

Je zal terechtkomen in een bedrijf dat actief is op het gebied van facilitair management en bouwgerelateerde diensten. Ze bieden een breed scala aan diensten, waaronder facility management, technisch onderhoud, schoonmaakdiensten, energiebeheer en nog veel meer.