Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 19/03/2024

Planning Officer in Namur

Heb je een eerste ervaring achter de rug in planningsbeheer en beheers je de Nederlandse en Franse taal perfect? Ben je creatief en hou je van telefonisch contact?

Dan ben jij zeker de Planning Officer die Bright Plus zoekt voor zijn partner in Namen. Ga mee in dit spannende avontuur en draag bij tot het succes van een dynamisch team.

Een overzicht van je verantwoordelijkheden:

  • Planning management: Als Planning Officer ben je verantwoordelijk voor de planning van de uurroosters en taken van de hostessen en receptiemedewerkers. Je zorgt ervoor dat de informatie goed wordt opgevolgd en bent telefonisch bereikbaar voor vragen over de planning of opdrachten. Je fungeert ook als contactpersoon tussen je teams en je klanten.
  • Administratief beheer: Na afloop van de opdrachten van de hosts en hostessen genereer je rapporten voor je klanten via het ERP-systeem van de organisatie. Je maakt ook presentaties om de resultaten van de enquêtes te presenteren. Tegelijkertijd beheer je het materiaal dat nodig is voor de verschillende opdrachten.
  • Je bent ook verantwoordelijk voor het beheer van de sociale netwerken van het bedrijf: je zet je creativiteit in voor een dynamische online aanwezigheid die het imago van het bedrijf helpt uitdragen.

Uw profiel is het volgende:

  • Je bent perfect tweetalig zowel in het Frans als in het Nederlands;
  • Je hebt een eerste ervaring in telefonie;
  • Je bent dynamisch, kan snel van het ene op het andere moment reageren op een onverwachte situatie;
  • Je bent servicegericht en nauwgezet en je weet hoe je een grote werklast moet beheren;
  • Je bent geduldig en kunt het hoofd koel houden.

Deze functie in Namen omvat:

  • Een uitgebreid pakket extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, representatiekosten, bonus, enz;)
  • Een voltijds vast contract (met de mogelijkheid van een 4/5e contract);
  • Een kantoor in een woonwijk met een rustige en ontspannen werkomgeving die bijdraagt aan de familiale sfeer van het bedrijf;
  • Een opleiding met on-the-job ondersteuning om het bedrijf beter te leren kennen;
  • De mogelijkheid tot telewerken;
  • Een administratieve en creatieve rol in een hecht en dynamisch team;
  • Een functie in een bedrijf met familiewaarden en een open, zorgzaam management;
  • Sector: Andere

Kom werken bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in field marketing, dat al aanwezig is in België, Frankrijk en Luxemburg en dat zijn waarden van teamgeest en familiale sfeer heeft weten te behouden.