Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 02/03/2024

Back Office Coördinator in Herentals

Voor de job van Back Office Coördinator in Herentals ben je dé schakel in het team waar je coördinerend werkt tussen de aan - en verkoop. Je bent verantwoordelijk voor een breed takenpakket en eerste aanspreekpunt van de klant. Je komt terecht in een zeer collegiale, fijne werksfeer en in een organisatie met een open communicatie.

Je werkt zeer klantgericht en projectmatig. Jouw takenpakket is afhankelijk van de vraag van de klant!

Wat behoort tot jouw takenpakket?

  • Je hebt contacten met de leveranciers, maar bent ook eerste aanspreekpunt van de klant voor allerhande zaken/vragen. 
  • Je ondersteunt mee de dagdagelijkse zaken op kantoor en stemt intern zaken af met de betrokken afdelingen.

Wie zoeken we voor de job van Back Office Coördinator?

  • Je kan jezelf, zowel schriftelijk als mondeling, uitdrukken in het Nederlands en het Engels. Kennis van Frans en Duits is een plus.
  • Je hebt een sterke kennis van Excel.
  • Je bent communicatief sterk en werkt proactief en nauwkeurig.
  • Je bent een geboren planner en organisatorisch sterk.
  • Je werkt goed zelfstandig, maar bent tevens een echte teamplayer!

Voor de job van Back Office Coördinator in Herentals kan je rekenen op volgend aanbod.

  • Je wordt verwelkomd in een zeer collegiaal, tof team!
  • Een bedrijf met een open communicatie en een vlakke structuur.
  • Je bent zeker van een veelzijdige job van onbepaalde duur.
  • Naast een marktconform loon krijg je bovenop extralegale voordelen: maaltijdcheques, een gsm, laptop, eindejaarspremie, ...
  • Je komt terecht in een groeiend, internationaal bedrijf met een aangename en familiale werksfeer.
  • Sector: Andere

Het bedrijf is gelegen in Herentals.