Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 08/02/2024

Office manager - bouwsector in Antwerpen

Als Office Manager ben je de spilfiguur in deze KMO in Antwerpen. Je zorgt dat de hele administratieve flow vlot verloopt. Je ondersteunt de zaakvoerder waar je kan en je pikt ook een aantal administratieve HR taken op.

In deze job ziet je takenpakket er als volgt uit:

  • Je staat in voor de telefonie, postbeheer en het onthaal van eventuele bezoekers.
  • Je coördineert de administratieve processen en bent de tussenpersoon tussen de zaakvoerder en de andere collega's, waaronder de arbeiders on site.
  • Je bereidt meetings mee voor en voert de nodige taken uit in opdracht van de zaakvoerder.
  • Je pikt een paar HR taken op. Je houdt de personeelsdossiers up to date en volgt aan- of afwezigheden op.
  • Je staat in contact met het sociaal secretariaat.
  • Je doet de nodige bestellingen en pikt extra taken met plezier op.

Kortom, een gevarieerde administratieve rol.

  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring. Je hebt al eerder gewerkt als Office Manager, Office Assistant of administratief bediende.
  • Ervaring in de bouwsector is een mooie plus.
  • Je bent administratief sterk en ondersteunt graag.
  • Je weet van aanpakken en je denkt in oplossingen.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je kan jezelf uitdrukken in het Engels.
  • Je kan vlot werken met MS Office.
  • Je komt terecht in een afwisselende functie als Office Manager in een groeiende KMO die actief is in de bouwsector.
  • Het gaat om een vaste job op fulltime basis. Eventueel is 4/5e bespreekbaar.
  • Je werkt 40u per week. Je start rond half 9 tot 17u met een half uurtje lunchpauze.
  • Na de inwerkperiode is home office eventueel bespreekbaar.
  • Je bouwt hierdoor 32 vakantiedagen op. Je volgt hierbij het bouwverlof (3 weken in juli en 2 weken in de Kerstvakantie).
  • Naast het brutoloon ontvang je ook maaltijdcheques, een groepsverzekering, een hospitalisatieverzekering en ook een laptop.
  • Het bedrijf is bereikbaar met het openbaar vervoer. Als je met de wagen gaat, is er parking voorzien.
  • Sector: Bouw

Dit bedrijf is actief in de bouwsector.