Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 16/05/2024

Customer Relations Officer - flexibiliteit in Tessenderlo

Hou je ervan om je talenkennis Frans te kunnen gebruiken in een klantgerichte, commerciële omgeving waarbij je deel uitmaakt van een warm Customer Service team? Dan is deze job als Customer Relations Officer (B2B) in Tessenderlo absoluut iets voor jou!

Als Customer Relations Officer  vorm je mee het commerciële uithangbord van de organisatie en vorm je de schakel tussen B2B- klanten en de externe salesafdeling.

Wat mag je zoal verwachten in deze job?

  • Je volgt getekende contracten op in het CRM-systeem en zet alle voorwaarden goed
  • Je staat paraat voor B2B-klanten die vragen hebben over hun contract, facturen of leverdata
  • Je stelt offertes op maat op voor klanten en verzorgt de follow-up i.s.m. jouw collega's op de baan met het oog op een optimale klanttevredenheid
  • Je verzorgt de maandafsluiting voor grote professionele klanten en bezorgt de nodige overzichten
  • Je vormt enthousiast het aanspreekpunt van B2B klanten en zoekt graag mee naar een antwoord op hun vragen

Ben jij dé geschikte Customer Relations Officer (B2B) om deze vacature in te vullen? Dan herken jij jezelf vast in onderstaande omschrijving:

Je beschikt over een bachelordenkniveau en hebt al enige ervaring op gedaan in een commerciële omgeving. Je bent van nature servicegericht en krijgt energie van meertalige klantencontacten. Ga je bovendien ook graag om met diverse collega's uit verschillende teams? Ideaal! Een hands-on mentaliteit en grote portie goesting maken het plaatje compleet!

Verder is het hier belangrijk dat je je vlot kan uitdrukken in het Nederlands en Frans. Er wordt gewerkt met het o.a. het standaard Microsoft Office pakket, Navision en Salesforce, maar dit kan je uiteraard on the job aanleren!

In de job van Customer Relations Officer (B2B) mag je rekenen op volgend aanbod:

  • Je ontvangt een aantrekkelijk salaris (petroleumsector!) en uitstekende extralegale voordelen zoals een voordelige eindejaarspremie, maaltijdcheques, ticket compliments, een groepsverzekering en hospitalisatieverzekering, deze laatste geldt ook voor jouw gezin!
  • Je werkt fulltime in een 38/36 uren regime. Hierbij bouw je 12 ADV dagen op en heb je ook nog eens recht op 2 extra verlofdagen, vrij in te plannen!
  • Hiernaast beschik je ook over heel wat flexibiliteit met ruime glijtijden (kerntijd tussen 10u-14u30) én 2 dagen thuiswerk per week. Je ontvangt ook een thuiswerkvergoeding van €5 per dag en krijgt materiaal mee voor je thuisbureau
  • Leukst van al: je komt terecht in een team van toffe collega’s die jou meteen doen thuis voelen en kennis laten maken met de hartelijke sfeer binnen de organisatie!
  • Sector: Andere

Je komt terecht bij een gekende multinational actief in de pertroleumsector. Dit bedrijf biedt een dynamische werkomgeving met heel wat flexibiliteit en een internationaal karakter. Waardering van elke medewerker staat centraal en professionele en persoonlijke groei wordt aangemoedigd, met altijd de focus op een goede work-life balance!