Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 18/04/2024

Office Assistant – 50% thuiswerk in Turnhout

Wil jij deel uitmaken van een stimulerende werkomgeving, waarbij open communicatie centraal staat? Zeg je geen neen tegen administratie? Parlez-vous français? Ben jij tot slot communicatief, flexibel, nauwkeurig en schrikken cijfers jou niet af? Dan is deze boeiende job misschien wel iets voor jou!

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Communicatie met klanten, zowel telefonisch als via e-mail.
  • Het correct verwerken van deze betalingen volgens geldende regelgeving.
  • Verwerking van niet-toegewezen betalingen.
  • Inboeken van facturen en creditnota's.
  • Uitvoeren van diverse administratieve taken met betrekking tot gegevensverwerking en kostentoerekening.
  • Onderhouden van externe en interne contacten.

De Office Assistant die wij zoeken is in het bezit van een bachelorsdiploma of heeft de nodige ervaring opgedaan. Naast het Nederlands heb je en vlotte beheersing van het Frans. Daarnaast kent MS Office geen geheimen voor jou!

What's in it for you?

  • Je maakt deel uit van een leuke werkomgeving waarbij inzet en motivatie worden beloond.
  • Een gevarieerde functie met veel verantwoordelijkheid
  • Maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering & many more
  • Glijdende werktijden
  • Hybride werken, waarbij je 50% van je tijd thuis kunt doorbrengen
  • Gestroomlijnde onboarding om een vlotte start te garanderen
  • Bovenop je 20 wettelijke vakantiedagen, geniet je nog van 8 ADV-dagen en 3 sectorale verlofdagen
  • Sector: Andere

Het bedrijf is actief in de financiële sector.