Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 24/09/2024

Dossierbeheerder in Brussel

Ben jij op zoek naar een administratieve job waar je ook contacten hebt? Ben jij een rekenwonder met een vlotte babbel? In het hart van Brussel wacht een uitdagende rol als dossierbeheerder op jou! Je geniet bovendien van talloze voordelen en flexibele werktijden.

Jouw takenpakket omvat het volgende:

  • Je bent verantwoordelijk voor de berekening en de correcte inning van de ledenbijdragen met behulp van bedrijfseigen software.
  • Vragen van bouwbedrijven? Geen probleem! Jij beantwoordt ze meteen
  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor zowel de interne leden als diverse groepen binnen de organisatie.
  • Je duikt graag in analyses en simulatieberekeningen.
  • Van aansluiting tot betaling en schrapping: jij beheert het hele proces. Onbetaalde zaken? Jij pakt ze aan en zorgt voor de invordering van verschuldigde bedragen.
  • Jij zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling van begin tot eind.
  • Je hebt een professionele bachelor of werkervaring in boekhouding, office management of een andere gelijkaardige rol.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
  • Je bent goed thuis in de MS Office en CRM-systemen.
  • Je hebt een goed oog voor administratieve taken, cijfers en hebt een analytisch inzicht.
  • Je bent vriendelijk naar klanten toe, kan goed omgaan met verschillende situaties en durft beslissingen te nemen.
  • Je hebt een flexibel uurrooster: start tussen 7u en 9u30 en eindigen doe je tussen 16 en 18u30. Perfect om je dag helemaal naar wens in te delen!
  • Je ontvangt 20 wettelijke verlofdagen + 12 ADV-dagen, inclusief 5-6 vrije dagen tijdens kerst en nieuwjaar
  • Bovenop jouw brutoloon, ontvang je extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een onkostenvergoeding van €70, hospitalisatie- en groepsverzekering, een laptop en een arbeidsongeschiktheidsverzekering
  • Je hebt de mogelijkheid om 2 dagen van thuis te werken
  • Sector: Andere

 

Het bedrijf is actief in de bouwsector. Je komt terecht in een fijn team binnen een moderne werkomgeving, waar innovatie en samenwerking centraal staan.